וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב החדש של LG נחשף

גיא לוי, GSM-Israel

1.12.2010 / 9:39

הרשמים הראשונים בעולם מטלפון הדגל החדש של LG מגיעים מישראל. אז איך הוא שורד מול אייפון 4?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה הוא נראה מול אייפון 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

המכשיר שאתם רואים בתמונות כאן הוא לא אחר מאשר מה-LG Star, מכשיר הדגל העתידי של היצרן הקוריאני. הסטאר הינו המכשיר הראשון שנחשף המצוייד במעבד כפול ליבה במהירות 1GHz ובמעבד גרפי Tegra 2 מבית Nvidia המציע תמיכה מלאה ובזמן אמת בהרצה והקידוד Full HD 1080p, מצלמת 8 מגה פיקסל איכותית במיוחד ובנוסף גם מצלמה קדמית לשיחות וידאו ועוד.

המכשיר שאנו חושפים לראשונה בארץ בתמונות סטילס איכותיות ולראשונה בעולם בוידאו, מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 (Froyo) לצורך בדיקות ותפעול, אך גירסתו הסופית תהיה מצויידת באנדרואיד 2.3, אשר עתידה לצאת לשוק בקרוב מאוד וצפויה להציג שיפור במהירות ובביצועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסך מרשים, איכות הבניה מעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן האיכות שבילינו עם ה-Star לא היה רב, אך הרושם הראשוני הוא של אחד הטלפונים האיכותיים ביותר שבדקנו. הרגשנו מכשיר שבנוי לתלפיות, משלב בתוכו אלמנטים של פלסטיק ומתכת. פס הכסף בגב המכשיר הנושא את הלוגו של Google (אנחנו לא בטוחים שישאר במכשיר הסופי) נראה יפהפה ומקנה לטלפון מראה יוקרתי ואיכותי. חזית המכשיר כוללת קימורים קלילים בצדדים (המקום בו המסך נושק לגוף המכשיר). ה-Star מרגיש מאוד מאוד נוח ביד, למרות גודלו (מסך 4 אינץ' להזכירכם).

המסך עצמו הינו מאוד בהיר ונראה מעולה. למרות שהוא (כנראה) אינו מסוג Super AMOLED או SLCD, הוא בהחלט מתחרה בכבוד במסך של האייפון 4, כפי שניתן לראות בתמונות. כפי שכתבנו כבר, למרות שהגרסה הנוכחית הנוכחי מריצה Froyo 2.2, הטלפון עדיין מהיר מאוד ביחס לכל מכשיר אנדרואיד אחר שראינו ואנחנו בטוחים שכאשר הוא יגיע לתצורתו הסופית ותולבש עליו מערכת ההפעלה המיועדת לו, ה-GingerBread, הוא יהיה מהיר יותר ויציב יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה טוב גם בצד האחורי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • LG Star

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully