וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפלייסטיישן 3 גנבו את המפתח

מפתחות הקידוד הרשמיים של פלייסטיישן 3 נפרצו ושוחחרו לחופשי. את הפרצה הזו תתקשה סוני לתקן

הפלייסטיישן 3 נפרצה סופית. כחצי שנה לאחר שהושק הכלי הראשון שאפשר שימוש בתוכן לא מורשה (הן משחקים פיראטיים והן תוכנות שנוצרו בלי אישור של סוני – Homebrew), הפרצה בקונסולה של סוני הפכה לגדולה הרבה יותר. אם בפעם הקודמת המנגנון שנפרץ נחסם במהירות רבה על ידי החברה, כעת הדבר ככל הנראה בלתי אפשרי.

הסיבה לכך שסוני תתקשה לחסום את הפרצה הנוכחית, היא שמדובר בגילוי מפתחות התקשורת בין התוכן לבין הפלייסטיישן. המפתחות האלה מהווים את החתימה האלקטרונית שאומרת לקונסולה כי התוכן אותו מנסים לתת לה לעיבוד עבר אישור. עדכוני תוכנה לא יכולים לשנות את המפתחות האלה, כך שכל יחידות הפלייסטיישן 3 שנמכרו עד כה יכולים להשתמש בפרצה. בניגוד לפרצה הקודמת, הפעם לא נדרש כונן USB מיוחד כדי להריץ תוכן לא מורשה על הקונסולה. למעשה, כל מה שצריך זה להתאים את התוכן עצמו, כך שיזדהה כמורשה.

מי שאחראיים על גילוי המפתחות הם קבוצת fail0verflow, שהסבירה את התהליך בשבוע שעבר. בקבוצה אף שחררו מספר כלים שמשתמשים במפתחות, כשמטרתם המוצהרת היא לאפשר התקנת לינוקס על כל פלייסטיישן 3. כעת, ההאקר ג'ורג' הוץ, הידוע בכינוי GeoHot (הוא היה הראשון שפרץ את האייפון) שחרר את המפתחות עצמם באתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully