וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגע מגיע ל-EEE

באירוע הראשון בתערוכת CES בלאס וגאס הכריזה אסוס על שורה של מחשבי לוח חדשים. "הם כוללים פלאש", הדגישו שם

ההכרזה הגדולה ביותר של מסיבת העיתונאים של אסוס - האירוע הראשון של תערוכת CES השנה, היא על מחשבי הלוח החדשים של החברה. למעשה, בכך הסתכמה מסיבת העיתונאים - דיווחים על שיתוף פעולה בין אסוס לבין פריימסנס הישראלית לא זכו להצגה רשמית באירוע.

ה-EEE Pad Memo – מחשב הלוח הראשון שהוצג באירוע, כולל מסך בגודל 7 אינץ' ותמיכה בשימוש בעט מגע. הוא משתמש במעבד סנאפדראגון ועובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד. למכשיר אביזר אלחוטי נפרד שמאפשר להשתמש בו כבטלפון. הוא יושק ביוני, ויעלה 499-699 דולרים.

מחשב לוח נוסף – הפעם כזה שמיועד לעבודה, הוא ה-Slate EP121 בעל מסך 12.1 אינץ' עם רזולוציה 1280x800, מעבד Core i5-470UM, מערכת פעלה חלונות 7 וזיכרון פלאש. אביזר נלווה למחשב הזה הוא עט מגע של Wacom. הסלייט יעלה 999-1099 דולרים ויושק במהלך החודש.

מחשב הלוח השלישי – Eee Pad Transformer המבוסס על אנדרואיד, מגיע עם תחנת עגינה בעלת מקלדת פיזית. מדובר בטאבלט בגודל 10.1 אינץ' המבוסס על Nvidia Tegra 2 עם שתי מצלמות וקורא כרטיסים. תחנת העגינה שלו מאפשרת חיי סוללה של עד 16 שעות. המחשב יושק באפריל ומחירו יעמוד על 399-699 דולרים, בהתאם לקונפיגורציה.

מחשב הלוח הרביעי, והאחרון, הוא ה-EEE Pad Slider – מחשב לוח אנדרואידי עם מקלדת פיזית בקונפיגורציית סליידר. הוא שוקל 886 גרם, עוביו 16.7 מ"מ, מבוסס על Tegra 2, כולל מסך בגודל 10.1, שתי מצלמות (הקדמית 1.2 מגהפיקסל, האחורית 5 מגהפיקס), חיבור HDMI וקורא כרטיסים. הסליידר יושק במאי במחיר של 499-799 דולרים.

עשה זאת ברשתך

חוץ מחומרה, הזכיר מנכ"ל אסוס ג'וני שי גם מערכת בשם D.I.Y 2.0 – ממשק לחיבור קל של מכשירי אסוס ושיתוף מידע ביניהם באמצעות הענן. מטרת המערכת, לדברי שי, היא לאפשר לכולם לחבר את כל מכשיריהם בקלות.

כמו כן הדגישו באסוס על כל מחשב ומחשב שהוצג כי הוא תומך בפלאש – אחת הטכנולוגיות הפופולריות ביותר שלא נתמכת על ידי האייפד של אפל. נוסף על כך, העליב מנכ"ל אסוס במהלך המצגת שלו גם את אייסר, כשנתן אותה כדוגמה לחברה שמציעה בחירה רבה למשתמשיה, אך עושה זאת על חשבון החדשנות.

וכמו בשנים הקודמות, אסוס שוב חשפה מספר קונספטים עליהם עובדות מעבדות החדשנות שלה, כמו מסכים מתרחבים וממשקים עתידניים. על פי ניסיון העבר, מעטים הם הסיכויים שאלה יגיעו לחנויות בזמן הקרוב. מדובר ביותר בחזון, והחזון הזה לא מאוד חדשני: ממשקי מגע, מסכים שקופים, מציאות מורחבת.

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully