וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון סלולרי ב-12 ש"ח

אמיתי זיו

3.2.2011 / 15:24

חברת "חיסכון סלולרי" לוקחת את נתוני הלקוח ובודקת מול חברות הסלולר את התוכנית הזולה ביותר

כמה הייתם מוכנים לשלם על חסכון של עד 30% בחשבון הסלולרי? מיזם צרכני חדש מציע חסכון בסדר גודל כזה בתשלום חד-פעמי של 12 שקל. למיזם קוראים "חיסכון סלולרי לסקטור הפרטי", וכתובת האתר היא http://www.cell-save.co.il.

כך זה עובד: הלקוח צריך להירשם באתר האינטרנט של החברה ולרשום נתונים על דפוסי השימוש שלו, מספר דקות שיחה לחודש, מספר הודעות sms וכדומה. מרגע זה, חברת "חיסכון סלולרי" מבצעת בדיקה מול שלוש חברות הסלולר שמציעות לו תוכניות חדשות בהתאם לדפוסי השימוש, תוך ציון אחוז החיסכון הפוטנציאלי. אם הלקוח בוחר בתוכנית חדשה, הוא ישלם 12 שקל למיזם.

מי שעומדת מאחורי "חיסכון סלולרי" היא יועצת התקשורת גליה פז. "עלינו לאוויר לפני כשבוע, בליווי של קמפיין בגוגל, פייסבוק וברדיו", אומרת פז. "אני עובדת על זה כבר שנה וחצי כי חיפשתי דרך שהמנוי יקבל את השירות בעלות הנמוכה ביותר, ובסוף מצאתי מודל כזה. אני כבר חמש שנים בענף, עובדת עם עסקים קטנים, בינוניים, ועיריות אבל עד כה לצרכן הפרטי לא היה פתרון - והוא למוד סבל מחברות הסלולר. המיזם שלנו נותן לו קצת שרירים.

"גם עכשיו שאנחנו מציעים לאנשים חיסכון של 30% ואף 50% בחשבון הסלולר, הם מתקשים להאמין. חשוב לי לומר שאנחנו גוף עצמאי ונייטרלי שאינו קשור לאף חברת סלולר. אני עובדת מול משווקים של שלוש החברות והם אלה שמתחרים על הלקוח, כי פת לחמם זה עמלות. למעשה, אנחנו עושים "מכרזון" לכל לקוח סלולר מול שלוש החברות. בנינו מודל שהוא win-win, גם לחברות הסלולר".

חיסכון של 55%

עד כה הושקעו בהקמת המיזם כ-150 אלף שקל. בעבר כבר היה ניסיון למיזם צרכני דומה בשם "פלאזול" מאחורי המיזם עמדו האלופים גיורא איילנד ויום טוב סמיה אך הצטרפות הלקוחות היתה חלשה ולבסוף המיזם נסגר.

בדקנו את המיזם באמצעות משפחת ק' מרמת גן המחזיקה חשבון בפלאפון שעליו שני מכשירי טלפון. שני המכשירים מייצרים 1,700 דקות שיחה בחודש ו-140 הודעות sms. החשבונית הממוצעת של המשפחה היא 745 שקל לחודש. 24 שעות לאחר שנרשמה המשפחה לאתר "חיסכון סלולרי" היא קיבלה הצעה לתוכנית שצפויה לחסוך לה 55% בהוצאות הסלולר. במקרה הזה ההצעה הטובה ביותר הגיעה גם היא מפלאפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully