וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3 מקבלת שקלים

החנות המקוונת של פלייסטיישן 3 נפתחה לישראלים, כשהמחירים בה נקובים בשקלים והיא מקבלת כרטיסי אשראי מקומיים

הרשת של פלייסטיישן – סוף סוף בארץ. כארבע שנים לאחר שהושקה קונסולת הפלייסטיישן 3 בארץ, הפכה החנות המקוונת שלה זמינה גם למי שנרשמו עם כתובת מקומית. החנות עובדת כעת עם כרטיסי אשראי ישראליים, והמחירים בה נקובים בשקלים.

בחנות הישראלית – כמו במקבילותיה באירופה – תמצאו גרסאות הדגמה וערכות נושא חינמיות, לצד תכנים בתשלום. אלה כוללים משחקים מלאים לפלייסטיישן 3 ול-PSP הניידת, חבילות הרחבה וערכות נושא מיוחדות. בניגוד לתחזיות, ניתן למצוא בחנות לא רק משחקים של סוני, כי אם גם כותרים מלאים של מספר חברות נוספות. בין השאר, תמצאו כותרים של EA, קאפקום, נאמקו בנדאי, ואקטיוויז'ן. מעבר לכך, יש בחנות מספר רב של משחקים מחברות קטנות יותר. בסך הכל, מדובר במספר מאות כותרים, שחלקם אף נמצאים כיום בחנויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחקים, דמואים - הכל כבר כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד כה, נאלצו משתמשים ישראליים שרצו להשתמש בחנות - אפילו אם זה להורדת גרסאות הדגמה חינמיות בלבד - להרשם עם כתובת בחו"ל. בחלק מהמקרים, על מנת לרכוש תוכן, נדרשו ישראלים לקנות כרטיסי הטענה עבור הארנק האלקטרוני של פלייסטיישן, כיוון שכרטיסי אשראי מקומיים לא תמיד עבדו.

בו בזמן, יש לציין את החסרונות של החנות המקומית על פני אלה של אירופה וארה"ב. כך, מבחינת מבחר, החנות הישראלית קטנה הרבה יותר מזו האמריקאית, ונמצאת בפיגור גם אחרי החנות האירופאית. כמו כן, תוכנית המנויים "פלייסטיישן פלוס", שמאפשרת בתמורה לדמי מנוי חודשיים לקבל משחקים בחינם או בהנחה, וגישה לגרסאות בטא בלעדיות, לא פועלת בישראל.

ומה עם המחירים?

בדקנו מחירים של שני כותרים, במספר חנויות PSN ברחבי העולם, כמו גם במנוע השוואת המחירים KAMA (מבית וואלה! ויד 2). הראשון שבהם הוא MAG – משחק מבית סוני עצמה. מחירו בחנות הישראלית עומד על 169 ש"ח, כשבחנות האמריקאית הוא עולה 29.99 דולרים (108.14 ש"ח), ובחנות הבריטית 24.99 פאונד (145 ש"ח). חיפוש ב-Kama הניב כי המחיר הנמוך ביותר למשחק זה בחנויות בארץ הוא 182 ש"ח.

הכותר השני אותו בדקנו הוא Mass Effect 2 לפלייסטיישן 3 – משחק מבית EA. המחיר הנמוך ביותר שמצאנו ב-KAMA עומד על 289 ש"ח. הגרסה הדיגיטלית, שזמינה להורדה בחנות הישראלית, יקרה יותר, ומחירה עומד על 359 ש"ח. לשם השוואה, בחנות האמריקאית עולה המשחק 59.99 דולרים (כ-216 ש”ח), ואילו בחנות הבריטית 47.99 פאונד (כ-278 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully