וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל, שפר בלוגך

האם בקרוב יכתבו קציני צה"ל בלוגים כדי לשפר את תדמית הצבא? זה מה שמבטיחה ראש ענף תקשורת בינ"ל בדו"צ

בקרוב: בלוגים של קצינים כאמצעי לשיפור תדמיתו של צה"ל. סא"ל אביטל ליבוביץ', ראש ענף תקשורת בינלאומית בדובר צה"ל, חשפה במהלך הכינוס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי כי אחת המטרות שלה היא לגרום לקצינים צעירים לכתוב בלוגים. המטרה של המיזם לשפר את התדמית של צה"ל בעולם, באמצעות מתן פנים אנושיות לחייליו.

בהתאם לכך, סא"ל ליבוביץ' גורסת כי אין בכוונתה לצנזר את הבלוגים, בתנאי והם לא עוברים על חוקי בטחון המידע וחוקי צה"ל אחרים (אסור לחיילים, למשל, להביע עמדות פוליטיות). כך, מקבלת ראש ענף תקשורת בינלאומית בדובר צה"ל בשמחה את האפשרות כי החיילים עשויים לכתוב דברים לא מחמיאים על חוויות צבאיות, כשלטענתה זה רק יתרום להאנשתם.

סא"ל ליבוביץ אמרה שהיא מכירה בחשיבותו של מדיום הבלוג בארץ ובעולם. "אם יש בלוג כלשהו שכותב על צה"ל ומגיע לעשרות אלפי אנשים בחו"ל – גם אני רוצה להגיע אליו ולהציג את העמדה שלי", אמרה, וסיפרה שצה"ל אף מקיים לעתים סיורים לבלוגרים זרים שמגיעים לארץ, כדי להציג בפניהם את המציאות לשיטתה של ישראל ולשיטתו של צה"ל.

בנושא טוויטר, אמרה סא"ל ליבוביץ שלמרות שלא מדובר בכלי פופולרי בארץ, הצבא רואה חשיבות בתחזוקו, שכן לחשבון הטוויטר של צה"ל יש גולשים רבים מחו"ל. "מצטרפים אלינו כ-250 עוקבים בשבוע, וכיום יש לנו פי 2 עוקבים מאשר לטוויטר של צבא בריטניה", אמרה. לחשבון הטוויטר של צה"ל יש יותר מ-11,000 עוקבים. לטוויטר של צבא בריטניה יש כ-5,600 עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully