וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד 2 הושק, סטיב ג'ובס הופיע במראה צנום

סטיב ג'ובס נכח להפתעת העיתונאים באירוע ההשקה של אפל לiPad 2. באירוע נראה כי מנכ"ל אפל עודנו רזה מאוד, אך אנשים שנכחו באולם דיווחו כי התנייד על הבמה ללא בעיות

אייפד 2 מגיע לחנויות, סטיב ג'ובס מנסה להעברי את המסר כי השמועות על מותו הקרב היו מוקדמות. באירוע בסן פנסיסקו, הושק הערב (ד') מחשב הלוח החדש של אפל - iPad 2, באירוע אותו הנחה מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס.

הופעתו של ג'ובס, שיצא לחופשת מחלה בינואר האחרון, הצליחה להפתיע. בשבועות האחרונים, החלו להופיע דיווחים, שמקורם בצהובון National Enquirer, על כך שלמנכ"ל אפל נשארו רק מספר שבועות לחיות, זאת בעקבות מחלת הסרטן. במסיבת העיתונאים, נראה כי מנכ"ל אפל עודנו רזה מאוד, אך אנשים שנכחו באולם דיווחו כי הוא מתנייד על הבמה ללא בעיות.

מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס. רויטרס
הוא חי - ג'ובס בהשקת אייפד 2/רויטרס

אייפד 2 - מה בפנים?

מחשב הלוח החדש של אפל מתהדר בחומרה חזקה הרבה יותר מזו של הקודם. שבב ה-A5 – היורש של A4 שהוכנס לאייפד 1, כולל לדבריו של ג'ובס "מעבד המהיר עד פי 2" וגרפיקה "מהירה עד פי 9" מהדור הראשון. למכשיר מעבד כפול ליבה הפועל במתח נמוך (על מנת לספק זמן סוללה סביר). והמחיר? זהה למחיר הדור הקודם.

המכשיר החדש דק יותר מקודמו ב-33 אחוזים (8.8 מ"מ), כולל את אותו זמן הסוללה, ושוקל כ-70 גרם פחות. הוא יגיע הן בשחור והן בלבן, ויכלול תמיכה סלולרית ב-GSM וב-CDMA, על מנת שיוכל לעבוד בארה"ב הן ברשת AT&T והן ב-Verizon. כמו כן, לאייפד 2 תהיינה 2 מצלמות – אחת אחורית ואחת קדמית. נוסף על כך, תהיה למכשיר יציאת HDMI, שמסוגלת להוציא חומר ברזולוציית 1080p.

האייפד 2 יושק ב-11 במרץ, כשבחודש הראשון הוא יגיע ל-27 מדינות. ישראל, יש לומר, לא ביניהן. מחברת iDigital, נציגה של אפל בישראל, נסר כי "הרשת צפויה להתחיל לשווק את האייפד 2 בתחילת אפריל, לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים ע"י הרשויות הרלוונטיות, לרבות משרד התקשורת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפד 2 עם הכיסויים האופציונליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

iOS 4.3 כבר בדרך

לא רק האייפד 2 הושק היום, כן אם גם גרסה חדשה של מערכת ההפעלה iOS. הגרסה, 4.3, מוסיפה מספר יכולות הן לאייפד והן לאייפון. כך, למשל, תתווסף לאייפון 4 האפשרות לפעול כנקודת גישה ניידת לאינטרנט – דבר שהיה זמין עד כה רק בגרסת CDMA של המכשיר שהושקה ברשת Verizon.

בנוסף לכך, צפויה הגרסה החדשה לשפר את ביצועי דפדפן הספארי המובנה במערכת, לאפשר למשתמש לקבוע אם המתג של האייפד ינעל אותו במצב אופקי/אנכי או יכבה את הצליל, להוסיף יכולות חדשות למנגנון ה-Airplay שמאפשר לשתף תוכן בין האייפד לבין AppleTV ולשתף תוכן מהאייטיונס למכשירים ניידים של אפל דרך רשת ביתית.

התלהבות ממספרים

כמו בכל מסיבת עיתונאים של אפל, זרק ג'ובס כמה מספרים לאוויר. כך, יש כיום לשירותי אפל 100,000,000 משתמשים, והחברה חילקה יותר משני מיליארד דולרים למפתחים. נוסף על כך, מאז הושק טלפון האייפון ביוני 2007, נמכרו 100,000,000 יחידות של המכשיר.

ומה באשר לאייפד עצמו? 15 מיליון אייפדים נמכרו ב-2010, "יותר מכל מחשב לוח אי פעם". לטענת ג'ובס, יש לאפל יותר מ-90 אחוזי נתח שוק בתחום . בסך הכל, אייפדים במחיר של 9.5 מיליארד דולרים נמכרו ב-2010. כמו כן, כיום בחנות האפליקציות של אפל, App Store, ניתן למצוא 65,000 יישומים המותאמים במיוחד למחשב הלוח. ג'ובס לא ויתר על הזדמנות לצחוק על גוגל, והשווה את המספר הזה למספר היישומים הזמינים למערכת ההפעלה Honeycomb של החברה. לדבריו, המספר הזה עומד כיום על 100 בלבד.

עדכון ראשון: 19:34
האירוע סוקר באמצעות שידורים חיים של האתרים: Engadget, Macworld, Arstechnica, Slashgear.
שידור חי הופק באמצעות Coveritlive.com

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully