וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויקיליקס: בקרוב הסרט

3.3.2011 / 12:12

אולפני DreamWorks של סטיבן שפילברג קנו את הזכויות להסרטת סיפורו של ג'וליאן אסאנג' ואתר ההדלפות שהקים

מייסד אתר ההדלפות וויקיליקס ג'וליאן אסאנג' צפוי למצוא את עצמו על המסך הגדול בקרוב. אולפני DreamWorks ההוליוודיים קנו את הזכויות להסרטת סיפורו, כפי שהוא מתואר בספר בשם "בתוך מלחמתו של ג'וליאן אסאנג' נגד הסודיות", אותו כתבו העיתונאים הבריטים דייויד לי ולוק הרדינג. האולפן אף רכש את הזכויות על ספר נוסף בנושא, בשם "בתוך וויקיליקס", אותו כתב הקולגה לשעבר של אסאנג', דניאל דומשיט-ברג.

הסרט שיצא מאולפניהם של סטיבן שפילברג, ג'פרי קצנברג ודייויד גפן צפוי להיות מותחן ברוח סרטים כ"כל אנשי הנשיא". הוא יתאר את חייו של אסאנג' – מילדותו, דרך הקמת וויקיליקס ב-2006 ועד האירועים האחרונים איתם מתמודד המייסד. "תבנית שימוש טובה הוא הסרט 'הרשת החברתית', בו אהרון סורקין לא רק הסתמך על ספרו של בן מזריץ' אלא אסף עדויות מהתביעות נגד מארק זאקרברג", אמר מייק פלמינג מאתר חדשות הבידור Deadline Hollywood. נכון לעכשיו עדיין לא נבחרו תסריטאי ובמאי לסרט המתוכנן.

אלן רוזבריג'ר, עורך מדור החדשות של עיתון הגרדיאן הבריטי, כינה את סיפורו של אסאנג' וודוורד וברנסטין (חושפי ווטרגייט) פוגשים את סטיג לרסון ואת (דמות האקשן) ג'ייסון בורן. ג'וליאן אסאנג' הוא דמות שהולכת מעבר למה שכל תסריטאי היה מעז להמציא". אולי לכן הסרט מבית DreamWorks אינו היחיד בקנה: בימים אלו מופק סרט תיעודי אודות הנושא וכן סרט טלוויזיה משותף של הרשתות BBC ו-HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully