וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3 - סוף לפריצות?

אחד ממפתחי הפריצה המקורית של הפלייסטיישן 3 טוען שהעדכון החדש חוסם את כל החורים הידועים במערכת

פלייסטיישן 3 – סוף לפריצה. דיווח של אחד מפורצי הקונסולה גורס כי עדכון הקושחה (Firmware) החדש של ה-PS3 חוסם את כל הפרצות הידועות במערכת, בצורה שכנראה לא תאפשר פריצה מחדש בלי גילוי חורי אבטחה חדשים.

יונס אלווי, הידוע בכינויו KaKaRoToKS, שפיתח בעבר את הכלי PSFreedom, עבר על מערכת האבטחה החדשה שמתווספת בעדכון 3.60 ופרסם בטוויטר כי במבט ראשון היא מאובטחת. לדבריו, בסוני פשוט זנחו את האבטחה הנוכחית של המנגנונים שנפרצו, כמו קוד mtldr שמאפשר גישה לכל חלקי המערכת, ועוקפים אותם בצורה שתדרוש מהפורצים להתמודד עם המנגנון החדש ולמצוא חורים בו, בלי להתבסס על ההצלחות הקודמות.

כך, יידרשו בעלי הקונסולות הפרוצות לבחור האם לעדכן אותן ולאבד את האפשרות לשחק בתוכן "לא מורשה" שלא עבר דרך סוני (ואינו דווקא עותקים פיראטיים), או להישאר בגרסת הקושחה הנוכחית שלהם. בכך, הם ייאבדו את הגישה ל-PSN – המערכת המקוונת של סוני, ויש חשש כי משחקים חדשים לא יעבדו כיוון שבחלקם מכניסה סוני דרישה לעדכון כתנאי מקדים.

מהצד השני, לא בטוח שהאקרים שפרצו את הפלייסטיישן 3 בפעם הקודמת ירוצו לעשות זאת שוב, לאור התגובה החריפה של סוני. החברה לא הסתפקה באיומים על בעלי הקונסולות הפרוצות, באמרה כי תעיף אותם מה-PSN לתמיד, אלא גם החלה לרדוף משפטית את מפתחי הפריצות עצמם. המקרה המפורסם ביותר הוא המשפט שמתנהל כעת בארה"ב, בו תובעת סוני את ג'ורג' הוץ, הידוע בכינויו Geohot, על כך שפרסם את קוד ה-mtldr באתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully