וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד מהיר יותר מאייפון

17.3.2011 / 16:16

בדיקה שנערכה על 1,000 אתרים הראתה שמכשירי אנדרואיד חדישים טוענים אתרים מהר יותר מהאייפון 4

סמארטפוני האנדרואיד החדישים טוענים עמודי אינטרנט במהירות הגבוהה ב-52% מאשר האייפון 4. כך קובעות בדיקות שנעשו על ידי חברת התוכנה Blaze, המתמחה באופטימיזציית רשת. החברה בדקה מעל לאלף אתרים במכשירי אנדרואיד ואייפון שחוברו לרשתות דור שלישי ולאינטרנט אלחוטי. טלפוני האנדרואיד הציגו את העמודים מהר יותר מהאייפון ב-84% מהמקרים.

בטלפון מסוג "גוגל נקסוס S" שעובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3, למשל, זמן הטעינה הממוצע לאתר היה 2.144 שניות, לעומת 3.254 שניות באייפון 4 שעובד על מערכת ההפעלה iOS 4.3. לעומת זאת, אתרים שנבנו במיוחד לסלולר נטענו באייפון במהירות גדולה ב-39% מאשר אתרים רגילים, בעוד שהאנדרואיד עלתה המהירות במקרים אלו רק ב-8%. "אנדרואיד לא היה רק מהיר יותר באופן כללי, אלא סיפק חוויית גלישה מהירה יותר בארבע מתוך חמש פעמים", קבע המחקר.

עוד צוין כי למרות ההפרשים, שתי המערכות הן "מהירות באופן כללי" וכי סוג הדפדפן המופעל במכשיר מהותי מאוד למהירות טעינת הדפים. למרות שגם אפל וגם גוגל שיפרו את הרצת הג'אווה-סקריפט בגרסאות האחרונות של הדפדפנים הסלולריים שלהן, לא היה הבדל גדול במהירות לעומת הגרסאות הקודמות. "השיפור בא לידי ביטוי במבחני ביצועים ובאפליקציות מורכבות. מי שמצפה שעמודי רשת יעלו מהר יותר לאחר שדרוג הדפדפן – יתאכזב", מסרה בלייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully