וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת המיליונים של פייסבוק

18.4.2011 / 11:32

משתמשת פייסבוק שאלה את חבריה מי רוצה להישאר ברשימת החברים שלה. היא לא ציפתה שיותר מ-4 מיליון איש יענו

שירות השאלות של פייסבוק, Facebook Questions, מספק רגעים משעשעים ברשת החברתית – שאלה תמימה שפרסמה משתמשת לחבריה זכתה ליותר מארבע מיליון הצבעות בתוך שבועיים, והגיעה הרחק מעבר למעגל חבריה.

הת'ר מרי הולינגסוורת' בת ה-23 פרסמה ב-2 באפריל את השאלה: "אני מנקה את רשימת החברים שלי בימים הקרובים. אתם רוצים להישאר בה?". כאפשרויות לתשובה היא נתנה: "כן", "לא" ו"לא אכפת לי". בדומה למקרים קודמים בהם אירוע שפורסם בפייסבוק זכה להרשמת Attending של אלפים ויותר, גם השאלה הזאת התגלגלה במהירות ללא סיבה מוחשית וצברה מספר תשובות אסטרונומי. נכון לעכשיו, 3.98 מיליון מהמצביעים בחרו בתשובת ה"כן" (למרות שהם כמובן אינם חברים של הולינגסוורת' ברשת החברתית).

הוויראליות הזאת יכולה להיות מוסברת דרך אחד הפיצ'רים של שירות השאלות: בכל פעם שמשתמש עונה על שאלה של חברו, מתפרסם על כך עדכון ב-Feed שלו, ומאפשר לכל חבריו לראות את השאלה ואף לענות עליה (גם אם הם אינם חברים של השואל המקורי). ייתכן שיש כאלו המתבלבלים לחשוב שאת השאלה שאל בעצם אותו חבר שלהם (שלמעשה ענה עליה), ובמקרה הזה הם מיהרו לסמן את תשובת ה"כן", כדי שחברם לא יסיר אותם מהרשימה.

מפייסבוק נמסר שלא מדובר בשאלה הפופולריות ביותר שנשאלה בשירות, וששאלות שפורסמו על ידי תאגידים דוגמת סטארבאקס זכו ליותר תשובות.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully