וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למלחמה מודרנית

14.5.2011 / 13:28

הפרק החדש בסדרת משחקי Call of Duty נחשף, יהווה המשך לעלילת Modern Warfare

Modern Warfare 3 - עכשיו זה רשמי. מספר שעות לאחר שבלוג המשחקים קוטאקו פרסם מגוון רחב של חומרים על המשחק החדש בסדרת Call of Duty, הכריזה עליו חברת אקטיוויז'ן באופן רשמי, ואף שחררה ארבעה טיזרים קצרים. החשיפה הרשמית הראשונה של המשחק צפויה להתרחש בתחילת יוני, במהלך תערוכת המשחקים E3.


הטיזרים ששוחררו לרשת מקשרים את המשחק החדש בסדרה לארבעה מקומות: ארה"ב, גרמניה, צרפת ואנגליה. בו בזמן, הם כלל לא חושפים את פרטי המשחק. עם זאת, בקוטאקו יודעים לספר כי המשחק צפוי להגיע לחנויות ב-8 בנובמבר, וחוץ מהמקומות שנחשפו יכלול שלבים בעוד כשמונה ערים שונות.


חוץ ממערכה לשחקן יחיד, יכלול המשחק, כמובן, גם מצב מרובה משתתפים. בנוסף למצבי משחק רגילים, יכלול המשחק גם מצבים חדשים דוגמת מצב הישרדות, בו המטרה של השחקן היא להחזיק מעמד כמה שיותר זמן מול גלי אויבים. מפיצת המשחק, אקטיוויז'ן, רמזה בשיחת ועידה עם משקיעי החברה בשבוע שעבר כי MW3 יכלול גם אלמנטים חדשניים של מצב מרובה משתתפים שיאפשרו לחברה להרוויח עוד כסף באמצעות יצירת עולם משחק קבוע. לא ברור אם מדובר במודל של מנויי פרימיום, המקבלים גישה לתוכן נוסף, או שמא אקטיוויז'ן מתכננת משהו אחר לגמרי.

זהירות, ספוילרים

על פי החשיפה של קוטאקו, המשחק החדש מתחיל שניות לאחר סיומו של Modern Warfare 2, ובסופו ייסגרו גם רוב הקצוות הפתוחים משני המשחקים הראשונים בסדרה. במהלך המשחק ייכנס השחקן לנעלי סוכן חשאי רוסי, חייל בריטי וכמה מדמויות המפתח שחוזרות מהמשחקים הקודמים. בנוסף, יזכה השחקן לאייש עמדת ירי בטנק ובמטוס.

בנוסף, נזכה לראות במשחק גם פלישה של רוסים לארה"ב, פיגוע המוני בלונדון, פלישה של רוסים לאירופה (יש כאן דפוס כלשהו, לא?), פלישה של יחידות קומנדו אמריקאי לקרמלין ושלל פלישות אחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • call of duty

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully