וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברית מגיעה לאייפד

2.6.2011 / 14:22

המיזם 'עברית' משיק אפליקצייה לאייפד שתאפשר רכישת ספרים וקריאתם במכשיר. אפליקציה נפרדת תושק לספרי ילדים

כשנה לאחר שהושק המיזם "עברית" מבית ניופאן, סטימצקי וידיעות טכנולוגיות – מגיעה גם אפליקציית האייפד שלו. לרגל שבוע הספר הקרוב ישיק "עברית" אפליקציה שתציע מבחר ספרים לרכישה וקריאה במחשב הלוח של אפל. במקביל תושק גם אפליקציית "עברית לילדים", המאפשרת הורדה של ספרי ילדים אינטראקטיביים למכשירי אייפד ואייפון.

את האפליקציה יהיה ניתן להוריד בחינם מה-App Store של אפל ולאחר מכן להתחיל ולהשתמש בה בצורה דומה לשימוש בספר האלקטרוני שקדם לה. בין הפיצ'רים שיכללו בה: קריאה לאורך או לרוחב, אפשרות להגדלת והקטנת הטקסט, התאמת בהירות המסך, ביצוע חיפוש טקסט בספר, קבלת מידע אודות הספר והמשך קריאה מהעמוד האחרון בו קרא המשתמש גם בלי צורך לסמן "סימניה". אפליקציית ספרי הילדים תציע ספרים הכוללים אנימציות, משחקים אינטראקטיביים, מוזיקה וצלילים. מחירי הספרים הללו יהיהו 3.99 דולר לאייפון ו-5.99 דולר לאייפד.

מניופאן נמסר כי הכוונה היא להתאים בהמשך את האפליקציות גם למכשירי אנדרואיד ולמכשירים נוספים.

עברית שפה דיגיטלית

מטרת המיזם "עברית", שהושק לפני כשנה, היא לתת פלטפורמה דיגיטלית להפצת ספרים, זאת עם דגש על התכנים של החברות המשתתפות בה - סטימצקי והזרוע הטכנולוגית של ידיעות.

בשלב ראשון, הושק המיזם על גבי קורא ספרים דיגיטלי מבית ניופאן, ואילו כעת הספריה שלו מתרחבת גם למכשירים נוספים.

בשוק קיימים כיום מספר מיזמים מקבילים, כשהבולט שבהם הוא "מנדלי", שנותן פלטפורמת הפצה חופשית, ללא מנגנוני ניהול זכויות קניין (נז"ק) שמאפיינים את התוכן של "עברית".

  • עוד באותו נושא:
  • עברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully