וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה להשכיר: גרסת האימה

בלוג ישראלי חדש אוסף מודעות מזעזעות של השכרת דירות. אז מי רוצה דירה עם מקלחת בה אפשר להתקלח רק בישיבה?

ברוכים הבאים לעולם הדירות הלא-הגיוניות. כל מי שחיפשו אי פעם דירה באזור המרכז, ובעיקר בתל אביב, מכירים את תופעת המודעות המזעזעות. אנחנו לא מדברים על תיאור דירה כ"שמורה היטב" כשמדובר בבניין המיועד להריסה, אלא על מודעות שמלכתחילה נראות לא סבירות. כמו, למשל, " דירה פצצה חדר שינה אחד שנחלוק אותו ביחד…2 קומות לדירה הכל יש בה לבחורה מגיל 26 ומעלה…יש כלב לברדור מהמם בדירה לקחת בחשבון…".

את המודעה הזו אנחנו לא המצאנו, כי אם לקחנו מבלוג מקומי חדש, "בעל הבית השתגע". הבלוג אמנם צעיר מאוד, אך כבר עכשיו יש בו מבחר מרשים של מודעות מזעזעות. " דירה בת חדר ( מתוך דירה בת 3 חדרים ) כאשר לכל דייר מפתח לחדרו.הכניסה לדירה משותפת. השירותים והמטבח משותפים." נכתב באחת מהן, " המחיר מופחת עקב תקרה נמוכה מאוד במקלחת,אפשר להתקלח רק בישיבה." נכתב באחרת.

ומה עם מטבח? תוכלו למצוא, למשל, דירה עם מטבחון. הבעיה? "במטבחון אין כיור אך אפשר להסתדר עם הכיור במקלחת!!". לחלופין, מה עם "דירה ללא מטבח, ניתן להוסיף כריים חשמליות"?

לא מדובר בתופעה חדשה. אלפי מילים נכתבו על תופעת הדירות המחולקות, ודירות שלא ראויות למגורים - תופעה שנובעת מכך שהביקוש לדירה במרכז תל אביב גבוה הרבה יותר מההיצע. הבעיה מסתבכת אף יותר כשמבינים כי אכיפת החוקים במקרה זה בעייתית. גם נושא של דיור בר השגה, למרות שאינו יורד מהפרק, מתקדם במערכת הביורוקרטית בצורה איטית מאוד, ולעיתים מעוכב במשך שנים רבות.

יש לקוות שמתישהו בעלי הדירות המדוברות יגיעו לבלוג הזה, ויבינו שטריקים "אדריכליים" כמו מקלחת עם תקרה נמוכה בה ניתן להתקלח רק בישיבה לא הופכים חללים עם ארבעה קירות וגג לדירה שראויה למגורי אדם. כמו כן, חדר עם מנעול אינו דירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully