וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ חם, משחקים חמים: אלה הם משחקי הוידאו המסקרנים של סוף הקיץ

עונת המלפפונים של עולם המשחקים נגמרת. את הכותרים הגדולים אמנם נקבל בסתיו, אבל גם החודשים הקרובים יהיו חמים

Call of Juarez: The Cartel

תאריך השקה – 19 ביולי
פלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי
מספר 3 בסדרה

המשחק השלישי בסדרת Call of Juarez כלל לא קשור לשני הראשונים. מערבון היסטורי שמתרחש במאה ה-19 פינה את מקומו למערבון היסטרי שמתרחש במאה ה-20. המקום, לעומת זאת, הוא אותו המקום – סיודד חוארז, אחד המקומות המסוכנים על פני כדור הארץ. גיבורי המשחק הם סוכנים פדרליים שנלחמים בקרטל יצרני סמים, והגיבור הראשי הוא צאצא של אחד מגיבורי המשחקים הקודמים.

למה אפשר לצפות מהמשחק? להרבה מאוד אקשן, בעיקר, וכנראה גם למסר אודות כך שהעולם אולי משתנה, אך הטבע האנושי לא.

Deus Ex: Human Revolution

תאריך השקה – 26 באוגוסט
פלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי
מספר 3 בסדרה

המשחק השלישי בסדרת Deus Ex Human Revolution הוא אחד המשחקים המסקרנים ביותר של השנה. מעטים הם הפרטים שידועים על העלילה שלו, אך המפתחים מ-Eidos מבטיחים לנו עולם גדול ומורכב של ריגול תעשייתי עתידני ועיסוק בשדרוג של יכולות אנושיות באמצעות טכנולוגיה.

ההדגמות שראינו מהמשחק עוסקות, בעיקר, באי-הלינאריות שלו. יש מספר דרכים לעבור כל שלב, וההחלטות שתקבלו תשפענה על מהלך המשחק בהמשך. מעבר לכך, ראינו גם שימוש מרשים בגאדג'טים טכנולוגיים ואלמנטים של התגנבות.

Driver: San Francisco

תאריך השקה – 2 בספטמבר
פלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, DS, המחשב האישי, מק
משחק 4 בסדרה

המשחק הרביעי בסדרת Driver הולך לבקש ממנו לשכוח את הבעיות של קודמיו, ולבקש מאיתנו לתת לו עוד צ'אנס. והאמת היא שממה שראינו עד עכשיו, אולי באמת כדאי לעשות זאת. העלילה אמנם עדיין חסרת כל הגיון, אבל הפעם יש לכך סיבה – מדובר בחלום של הגיבור הראשי, שנמצא בקומה.


וכיוון שמדובר בחלום, אין סיבה להיות מציאותיים. התוצאה היא Shift – מערכת שמאפשרת לכם להחליף כלי רכב באמצע המרדף, פשוט על ידי כניסה למפה ובחירה כלי רכב אחר. פספסתם פניה? קחו מכונית שנוסעת לכיוון השני. היריב מתרחק? בחרו מכונית שנמצאת לידו. כמובן שהיכולת באפשרות הזו מוגבלת, ותצטרכו להתאמץ כדי להפעילה מחדש, אבל זה נשמע כמו חידוש מרענן בז'אנר משחקי הנהיגה.

Resistance 3

תאריך השקה – 6 בספטמבר
פלטפורמות: פלייסטיישן 3
מספר 3 בסדרה

אחד הזיכיונות הבלעדיים החזקים ביותר של סוני חוזר. Resistance 3 הוא פרק חדש במלחמה בין בני האדם לבין גזע הכימרה החייזרי. ובני האדם? ובכן, הם לא בדיוק מנצחים. המשחק השלישי בסדרה חוזר אל אחת הדמויות הראשיות של רזיסטנס 2 – ג'וסף קפלי, שעזב את הצבא ועסוק בהישרדות אישית שלו.


המשחק החדש יכלול כלי נשק חדשים, תמיכה באביזר ה-Move החדש של סוני ובתלת מימד. גם כאן, כמו במשחק הקודם, מפות המולטיפלייר לא באמת קשורות לעלילת המשחק, ולוקחות אתכם מסביב לעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Might and Magic Heroes VI

תאריך השקה – 6 בספטמבר
פלטפורמות: המחשב האישי
משחק 6 בסדרה

הם חוזרים, הם חוזרים! אחת מסדרות משחקי האסטרטגיה המוכרות בעולם חוזרת לאחר הפסקה של חמש שנים, והיא מתהדרת גם בשם חדש. Heroes of Might and Magic הפכו ל-Might and Magic Heroes. וזה, יש לקוות, לא השיפור הגדול ביותר.

טוב, למעשה אין סיבה לדאגה – אנחנו כבר יודעים כי המשחק החדש כולל לא מעט חידושים, הן למערכת הקרבות והן לכל מערך בניית הערים וניהול הגיבורים שלכם. מבחינה עלילתית, מדובר בפריקוול למשחק הקודם בסדרה.

Gears of War 3

תאריך השקה – 20 בספטמבר
פלטפורמות: אקס-בוקס 360
משחק 3 בסדרה

ברוכים הבאים לסוף. סופה של טרילוגיית Gears of War – אחת מסדרות המשחקים הפופולריות ביותר על האקס-בוקס 360. אז נכון, מדובר בפרה חולבת אותה מיקרוסופט כנראה תרצה להמשיך ולנצל (ראו ערך Halo), אך לפחות על פי ההצרהרות של המפתחים מחברת Epic, זהו סוף הסיפור הנוכחי על מרקוס פניקס וחבריו.

החידושים במשחק כוללים את האפשרות לשחק בו עם 3 חברים, כלי נשק וכלי רכב חדשים, דמויות נשתלטות חדשות ומצבי מולטיפלייר חדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully