וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי S2 - עכשיו בישראל

פלאפון וסלקום השיקו את טלפון הדגל החדש של סמסונג, גלקסי S2 - אחד המתחרים המשמעותיים ביותר של האייפון

גלקסי S2 – מהיום בישראל. מכשיר הדגל של סמסונג הושק בבוקר (ה') ברשתות פלאפון וסלקום, כשביום שני הקרוב הוא יגיע גם לרשת orange. בפלאפון ובסלקום מדווחים כי מלאי המכשירים כבר הגיע לנקודות המכירה.

באתר פלאפון נכתב כי מחיר המחירון של המכשיר הוא 134.90 ¤ בחודש למשך 36 חודשים (4856.4 ¤), כשהמדברים מעל 249 ¤ בחודש אשר מוסרים מכשיר מקבלים את הגלקסי S2 ב-15 ¤ בחודש (540 ¤). יחד עם המכשיר, משיקה פלאפון חבילת גלישה חדשה, במהירות של עד 15 מגהביט, במחיר 80 ¤ בחודש.

באתר סלקום נכתב כי מחיר המחירון של הגלקסי S2 ברשת הוא 145 ¤ לחודש, בפריסה של שלוש שנים (5,220 ¤), אך מי שרוכש באתר זכאי לקנותו ב-130.50 ¤ בחודש (4698 ¤), ומדברים ב-299 ¤ בחודש יזכו לקבל את המכשיר ב-15 ¤ בחודש (540 ¤). יחד עם המכשיר מגיעה חבילת פורטל ללא תשלום, אך בסלקום ממליצים ללקוחות לשדרג לחבילה במהירות 1 מגהביט במחיר 69.90 ¤ בחודש.

במקביל למכירה אצל המפעילות, נמכר הגלקסי S2 גם בשוק החופשי בישראל, שם עומד מחירו על כ-3,000 שקלים, זאת על פי נתוני אתר השוואת המחירים KAMA, שהינו חלק מקבוצת וואלה! יד2.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג מציגה את מכשירי הגלקסי שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-S2 הוא אחד הטלפונים המצליחים ביותר בעולם כיום, שממוצב – הן על ידי סמסונג, הן על ידי המפעילות והן על ידי עיתונאים שכותבים עליו – כמתחרה רציני של האייפון מבית אפל. על פניו, מפרט המכשיר מרשים מזה מזה של אייפון 4, בין השאר בזכות מעבד כפול ליבה (לאייפון אין), ובזכות מסך איכותי מאוד בגודל 4.3 אינץ' (המסך של אייפון הוא 3.5 אינץ'). בו בזמן, יש לזכור כי הדגם הנוכחי של אייפון הנו בן יותר משנה, וגרסה חדשה של המכשיר צפויה לצאת לשוק בקרוב.

בביקורת שפורסמה בוואלה! TECH על הגלקסי S2, סיכמנו את הדברים בכך ש"אנחנו ממליצים לכם להסתכל עליו גם אם אתם לא חסידי אנדרואיד, כי יכול להיות שהוא לא רק טלפון האנדרואיד הטוב ביותר בשוק כיום, אלא פשוט הטלפון הסלולרי הטוב ביותר בשוק כיום. נקודה. השאלה היא האם ישאר כזה גם כשאפל תשיק את אייפון 5 - דבר שעשוי לקרות כבר בעוד חודשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully