וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת השיווק בפייסבוק: "די לאנונימיות!"

31.7.2011 / 11:51

רנדי צוקרברג, אחותו של מנכ"ל פייסבוק ומנהלת השיווק של החברה, מאמינה שהאנונימיות באינטרנט צריכה להתבטל

האנונימיות ברשת צריכה להגיע לקיצה. כך מאמינה רנדי צוקרברג, מנהלת השיווק של פייסבוק ואחותו של מנכ"ל החברה מארק צוקרברג. לדעתה, חוסר יכולתם של אנשים לפרסם דברים ברשת בצורה אנונימית או בשם בדוי יפסיק נזקי רשת דוגמת הטרדות, התקפות והונאות. "אני חושבת שהאנונימיות צריכה ללכת. אנשים מתנהגים הרבה יותר טוב כאשר שמותיהם האמיתיים מופיעים. אני חושבת שכשאנשים מתחבאים מאחורי אנונימיות הם מרגישים שהם יכולים להגיד מה שהם רוצים מאחורי דלתות סגורות", אמרה צוקרברג בדיון פאנל שנערך ביום שלישי האחרון בחסות המגזין "מרי קלייר".

בכך היא מצטרפת גם לעמדתו של יו"ר גוגל אריק שמידט, שאמר בעבר כי אנונימיות ברשת היא מסוכנת, ואף חזה כי ממשלות ידרשו בעתיד ממשתמשי אינטרנט לבצע את פעולותיהם ברשת תחת שם האמיתי. עם זאת, התנגד אריק שמידט לשימוש בטכנולוגיית זיהוי הפנים של פייסבוק, והגדיר אותה כחציית קו אדום בנושא הפרטיות.

חוסר אנונימיות הוא חלק ממדיניותה של פייסבוק מאז ומתמיד, הרשת, לה יותר מ-750 מיליון חברים, דורשת מהמשתמשים להירשם אליה תחת שמם האמיתי, ונוהגת למחוק חשבונות המתגלים כבדויים. מארק צוקרברג עצמו התבטא בעבר בזכות חשיפה אמיתית ברשת והציג את הצורך באנונימיות ופרטיות מוגברת כמשהו שמאבד מהרלוונטיות שלו ברשת.

חושבים שהאנונימיות ברשת צריכה להעלם? בואו לדבר על זה איתנו בפייסבוק

עוד בנושא:

- תקלת פרטיות בפייסבוק: חושפת את הווידאו שלכם
- חברות מסוכנת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully