וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מחייה השיער

7.8.2011 / 11:01

מתחילים להקריח? קסדת "מחייה השיער" מבטיחה שאם תפגישו אותה עם ראשכם, היא תתקן את המצב

לא, ייעודו של המוצר הזה אינו קסדה וגם לא ערכת אוזניות משוכללת. אז מה כן? לחסל את הקרחת שלכם, לפחות אם אתם מאמינים להבטחות ומוכנים להשקיע לא פחות מ-700 דולר. עזבו אתכם מכל התכשירים, המשחות והעיסות – קחו את "מחייה השיער"!

"מחייה השיער" מבטיח להחיות את זקיקי שיערכם המידלדל על ידי שימוש במגוון רחב של אנרגיות אור. לטענת המשווקים, קרן אור באורך מסוים מסוגלת להמריץ את הפעילות בקרקפת (זרימת דם, כנראה) ולעודד צמיחת שיער ושמירת שיער קיים. הקסדה תספק טיפול אור כזה (ששמו המקצועי הוא LLLT – קיצור של Low Level Laser Therapy) בעזרת 30 נוריות LED. הטיפול, שאינו כואב, יעודד את הזקיקים לתקן את עצמם.

לטענת המשווקים, ניתן לראות תוצאות אחרי כחודשיים של טיפולים האורכים בין 20 ל-25 דקות, מספר פעמים בשבוע. מכיוון שהמוצר מתלבש על הראש כמו קסדה, אין צורך להקדיש זמן ייעודי לטיפול כזה. אפשר לשבת איתו מול המחשב או הטלוויזיה ולהתעלם ממנו (ככל שאפשר להתעלם מחייזר שיושב לך על הראש). ויש בו אפילו אוזניות מובנות שמתחברות לאייפוד ומנעימות במוזיקה את זמן ההמתנה לתום הטיפול. "מחייה השיער"מתאים לא רק לגברים מתקרחים, אלא גם לנשים עם שיער דליל.

תמיד חלמתם על קסדה בדיוק כזו? בואו לספר לנו בפייסבוק

עוד בנושא:

- הקסדה המגלחת (שהתבררה כמתיחה)
- קסדת המסאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully