וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: חולצת בקרת שינה

8.8.2011 / 1:34

סובלים מנדודי שינה? חולצת בקרת השינה תנתח את תנומתכם ותספק את המידע שיסייע לפתור את הבעיה

נדודי שינה הם דבר מבאס ומתסכל. אתם מתהפכים במיטה מצד לצד, מחליפים פוזיציות, מנסים לעצום את העיניים ולהתעלם מהשעון שהולך ומקרב אתכם לשעה בה תצטרכו לקום, ושינה – אין. המוצר הזה לא יפתור אתכם מנדודי השינה, אבל כן ינסה לאבחן מהיכן הם מגיעים – שזה כבר צעד ראשון לפתרון. חברת Nyx Devices פיתחה חולצת שינה שמודדת את תבנית הנשימות של הישן (או יותר נכון: של המנסה לישון), דבר שאמור לספק את כל הנתונים הדרושים לאבחון הבעיה.

השימוש בחולצה הוא כמעט כמו בחולצה רגילה: לובשים אותה לפני השינה, אך מוודאים שהשבב האלקטרוני הקטן שמגיע איתה נמצא בכיס. השבב הזה קולט את המידע בעזרת חיישנים המוטמעים בבד (הם אינם מורגשים), מעבד אותו וקובע מתי ישנתם שינה קלה, שינה עמוקה ושינה עם חלומות. הפטנט הזה יכול לחסוך לסובלים מנדודי שינה את הצורך לבלות לילה שלם במרפאת שינה. הם פשוט יכולים לבוא עם התוצאות מהבית. התוצאות הללו אף מועלות אוטומטית לאתר החברה המייצרת כאשר מטעינים את השבב, ושם יכול המשתמש להיחשף אליו בעצמו.

החולצה לא צריכה כבלים ושאר ציוד אלקטרוני כדי לעבוד, מספיק הבד והשבב (שיכול לתעד מידע במשך חמישה לילות רצופים). המוצר אמור לצאת לשוק לקראת סוף הקיץ, ויתומחר בסביבות ה-100 דולר.


עוד בנושא:

- חולצת וויי-פיי
- חולצת הריגול
- חולצת האהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully