וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמודי פייסבוק ישראלים תחת התקפה

21.8.2011 / 9:19

המתיחות הבטחונית מגיעה גם לפייסבוק: ספאמרים ערבים מציפים עמודים ישראלים בנאצות. משטרת ישראל פרסמה אזהרה

המצב הביטחוני המתוח בדרום הארץ נותן את אותותיו גם בפייסבוק הישראלי. משטרת ישראל פרסמה אתמול בלילה אזהרה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה בנוגע לתקיפות עמודים ישראלים ברשת החברתית.

"לכל הגולשים: יש גל של פריצות לעמודי פייסבוק מצד האקרים מארצות ערב , המנעו מללחוץ על לינקים שאתם לא מזהים וכמובן לא לאשר חברים שאתם לא מכירים" נכתב בהודעת המשטרה, שפורסמה בעמוד מספר פעמים.

העמוד של "טיפת חלב ברשת" נפרץ, ותמונת הפרופיל שלו הוחלפה לתמונה של פצועים פלסטינים. תמונות נוספות שהוחדרו לעמוד הפייסבוק מציגות רמיסה של דגלי ישראל. גולשים ישראל מנסים "לאזן" את תוצאות הפריצה בפרסום סטטוסים פרו-ישראליים ואנטי-ערבים.

קבוצת הפייסבוק "חיילים מתו למען ישראל ולמעננו", המונה מעל ל-180,000 חברים, מוצפת בספאם אנטי-ישראלי בוטה. בין השאר פרסמו גולשים ממדינות ערב תמונות של אדולף היטלר ומספר רב של שורות נאצה, חלקן בעברית. ככל הנראה משתמשים הספאמרים בשירות תרגום אוטומטי, שכן חלק גדול מהשורות אינו כתוב בצורה נכונה.

בין השורות אותן ניתן לקרוא בעמוד:

- "מצרים היא מצרים מצרים הוא החייל הטוב ביותר של הקרקע"
- "הופל את דגל ישראל, את הכלבים"
- "כמה כלבות ישראל צבא"
- "איך לחיות בארץ שלך וזה לא האדמה שלך, איך לחיות את העניין הוא שאתה אינך מבין שאתה צריך להבין כי אל אקצה וירושלים הם רכושם של הערבים הוא מגעיל אז אתה לא יכול להיות מתואר, אתה חזיר כלב".

נכון לשעה זאת לא נראה כי מנהלי העמוד עושים משהו כדי למחוק נאצות אלו.

גם עמוד התמיכה בגלעד שליט, הכולל יותר מ-300,000 איש מוצף בהתקפות דומות ובטקסטים רבים בשפה הערבית. אחד הספאמרים מפנה לקבוצה חדשה שנפתחה, ששמה בעברית (המופיע לצד שם בערבית) הוא "להיתקל בנופשים ישראל". לא ברור מה בדיוק המשמעות, אך תמונה של מגן דוד נשרף רומז עליה.

בואו לדבר על המתקפה בעמוד הפייסבוק שלנו


עוד בנושא:

- פריצה לפייסבוק של סרקוזי: הודיעו על "פרישתו"

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully