וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2011: מחשבות ראשונות : Samsung Note

שיחקנו כמה דקות עם Samsung Note - הטלפון המפלצתי החדש של סמסונג, וחזרנו עם רשמים ראשונים

מתערוכת האלקטרוניקה בברלין:

"הוא דווקא לא כזה מפחיד" היא המחשבה הראשונה שעוברת בראש לאחר שרואים את גודלו של הטלפון הסלולרי החדש של סמסונג, שלטענת החברה ממציא קטגוריה צרכנית חדשה. על הנייר, זה אכן נראה מעט מפחיד - מסך בגודל של לא פחות מ-5.3 אינץ' הוא לא משהו שנוסה יותר מדי בעבר. דל הייתה הראשונה להציג טלפון-טאבלט עם מסך בגודל כזה, Streak שמו, אך זה כשל לאחר שהתברר כי ביצועיו לא מרשימים, בלשון המעטה. לפני כשבועיים ביטלה החברה את הסטריק.

אך סמסונג, מלאת מרץ לאחר ההשקה של Galaxy S II ומעט לפני שתציג - על פי שמועות והערכות - את הנקסוס פריים, החליטה שיש עתיד למכשירי 5 אינץ'. והתוצאה היא המפלצת הזו, עם מעבד 1.4 גיגההרץ ומסך סופר אמולד פלוס. אז האם הדמוי Galaxy S II יוצא-הצ'רנוביל הזה טוב למשהו? על פי הזמן המועט שהיה לנו עם המכשיר - הוא דווקא יכול להיות מועיל.

מועיל למי, אתם שואלים? הו, זו כבר שאלה מעניינת. בוודאי לא לאנשים שרוצים טאבלט דמוי-אייפד - ה-Note קטן מכדי להתחרות בו בתחום צריכת תוכן ניידת - לכך נדרש מסך הרבה יותר גדול. גם לא לאנשים שרוצים טלפון סלולרי נייד וקל כדי להכניס לכיס - הוא הרבה יותר מדי גדול עבורם.

ובכל זאת, סמסונג חושבת שהמכשיר הזה יכול להפוך למוצר הטלפוניה הראשי שלכם. כי הוא אמנם גדול, אבל לא גדול מדי. עבור מי שכבר הסכימו להתמודד עם הגלקסי S2, לו מסך 4.3 אינץ', ההצעה של מסך בגודל 5.3 באריזה אותה עדיין אפשר להחזיק ביד אחת יכולה לקסום מאוד. חייבים לציין, אבל, שאם להחזיק את ה-S2 ביד אחת זה נוח וטבעי, ה-Note נמצא בגבול העליון של רף הנוחות, ולא מאוד ברור מאיזה צד.

תיאור נוסף אותו סמסונג נתנה ל-Note הוא "מחברת דיגיטלית". ואכן, המכשיר תומך בעט מגע ומגיע עם אפליקציות שמאפשרות לכתוב ולצייר. לא ניכר כי בסמסונג עשו התאמות מיוחדות למסך או למערכת הפעלה - עטי מגע שתומכים במסכים מהסוג שיש במכשיר קיימים כבר שנים, ובחנות של אנדרואיד ניתן גם למצוא תוכנות ציור.

בשימוש שלנו, שמנו לב לכך שהמכשיר מגיב למשתמש באיטיות רבה יותר מהגלקסי אס 2, חרף מהירות המעבד הגבוהה יותר. אך בסופו של יום, חוות דעת על המכשיר והשימושיות שלו ניתן יהיה לתת רק אחרי ימים, אם לא שבועות, של שימוש. ההסתייגות הזו אף יותר קריטית מבדרך כלל, כי במבט ראשון אכן נראה כי זה ניסיון אמיתי ליצור משהו חדש.

גילוי נאות: הכתב הינו אורח חברת סמסונג בתערוכת IFA.


עוד בנושא:

- IFA 2011: סמארטפון: המסך כבר מגיע ל-5.3 אינץ’
- IFA 2011: לפני כולם: הטאבלט החדש של טושיבה
- IFA 2011: סוני מנסה לחזור למשחק

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully