וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפייסבוק: לעקוב אחרי מי שלא חבר

14.9.2011 / 22:18

פייסבוק הולכת בעקבות טוויטר ומוסיפה אפשרות לצפות בעדכונים של אנשים שאינם כלולים ברשימת החברים

רק היום נודע על שינויים מהותיים בניהול רשימות החברים בפייסבוק, וכעת מציגה הרשת החברתית פיצ'ר משמעותי חדש נוסף. מעתה יוכלו חברי פייסבוק לאפשר למשתמשים לקבל עדכונים גם מבלי שיהיו כלולים ברשימת החברים שלהם. צעד זה הופך את פייסבוק לדומה לשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, שם ניתן לעקוב אחר עדכוני משתמשים גם מבלי שאלו עוקבים אחריכם.

האפשרות החדשה תיושם בעזרת כפתור Subscribe שיתווסף לאפשרויות שרואה משתמש שמגיע לעמוד של חבר אחר (זאת במידה ואותו חבר בחר לשלב את הכפתור בעמוד שלו - דבר שניתן לעשות מעמוד זה). המנוי יכלול שלוש אפשרויות: לקבל את כל עדכוני המשתמש, לקבל את רובם או לקבל עדכונים חשובים בלבד. העדכונים שיוצגו יהיו הפומביים בלבד – כלומר עדכונים שהמשתמש פרסם על הקיר שלו ללא הכוונה לקבוצת חברים מסוימת.

עד עתה יכלו משתמשים להתנהל בצורה דומה לזאת רק כאשר ביקשו חברות ממשתמשים עם קיר פתוח, ואלו בחרו שלא לאשר אותה, אך גם לא לדחות אותה. במצב כזה רואה מבקש החברות את עדכוני אותו משתמש בפיד שלו, אך ללא אפשרות להגיב להם.

הפיצ'ר החדש יפתור בעיות למשתמשים שהגיעו לרף 5,000 החברים ולא יכולים להוסיף עוד. הוא גם יוכל למנוע מהם את הצורך לפתוח "עמוד לייק", שאינו מוגבל במספר המשתמשים הרשומים לו. משתמשים שכבר עשו זאת יוכלו להפוך את האנשים שעשו להם לייק ל'מנויים' של העמוד הרגיל שלהם בפייסבוק. היכולת הזאת מותרת רק לאנשים, ולא לחברות ומותגים.


עוד בנושא:

- פייסבוק משיקה רשימות חברים חדשות
- פייסבוק מעתיקה את טוויטר

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully