וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית ג'ימייל הושקה - והוסרה

3.11.2011 / 12:29

גוגל השיקה סוף סוף אפליקציית ג'ימייל רשמית לאייפון, אך באג שהתגלה בה הביא להסרה מהירה שלה מהחנות

גוגל השיקה אתמול לראשונה אפליקציית ג'ימייל רשמית לאייפון, אך משכה אותה במהרה מהחנות עקב גילוי באג. למרות שג'ימייל קיים מ-2004 ורשומים בו 190 מיליון משתמשים, ולמרות שהאייפון הושק ב-2007 וגם לו מיליוני משתמשים ברחבי העולם – עד היום לא הציעה גוגל למשתמשיה אפליקציה שתסייע לגשת לדואר שלהם בשירות שלה. מבחינת הגולשים לא היה מדובר בבעיה משמעותית – שכן המכשיר עצמו מגיע עם תוכנת דואר שיכולה להתחבר לג'ימייל, ובנוסף קיימות מספר תוכנות צד שלישי שמתממשקות עם השירות.

לבסוף החליטה גוגל להשיק אפליקציה רשמית למערכת ההפעלה iOS (שמלבד האייפון מפעילה גם את האייפוד והאייפד), וזו הועלתה אתמול לחנות של אפל. בין השאר כוללת האפליקציה אפשרות לתעדוף הודעות, יכולת לצפייה בתכתובת שלמה, חיפוש משופר, התרעות על קבלת דואר חדש (Push) והשלמת כתובות.

דקות ספורות לאחר ההשקה החלו משתמשים להתלונן שהאפליקציה לא עובדת כראוי ושהיא מציגה הודעת שגיאה מיד עם איתחולה. גוגל מיהרה למשוך את האפליקציה מהחנות ולפרסם עדכון בפוסט שפורסם בנושא. "הסרנו את האפליקציה בזמן שאנו מתקנים את הבעיה, ואנו עובדים על גרסה חדשה שתצא בקרוב. כל מי שכבר התקין את האפליקציה – יכול להמשיך להשתמש בה". בחשבון הטוויטר של צוות ג'ימייל חתמו את הדיווח על התקלה בצורה קולעת: "מצטערים שפישלנו", נכתב שם.


עוד בנושא:

- ממשק חדש הושק לג'ימייל
- ג'ימייל עומד להשתדרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully