וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי נובמבר: מתנקשים ועד חובות

עידן זיירמן

4.11.2011 / 23:47

מ-Modern Warfare 3 ועד Saints Row 3, דרך כמה כותרים בלי הספרה שלוש בשמם, אלו הם משחקי נובמבר

ברוכים הבאים לנובמבר - החודש החם ביותר בלוח השנה של המשחקים. הסיבה לכך פשוטה - ביקוש למתנות, שעולה לפני תקופת חגי החורף שחלה בדצמבר. חג המולד הוא העיקרי שבהם, אך גם חנוכה ברשימה, ועוד מספר חגים. בשנים האחרונות ההטיה לטובת חודשי הסתיו פחות ברורה, עם משחקי ענק שיוצאים גם בעונות אחרות, אך היבול של נובמבר עדיין מכובד ביותר. והנה מה שמצפה לנו בשבועות הקרובים.

Uncharted 3: Drake's Deception

2 בנובמבר. פלייסטיישן 3

כן, כן, ה-2 בנובמבר כבר עבר. אבל אתםו לא תהיה קטנוניים, נכון? נכון! החל מסוף השבוע האחרון אתם יכולים לקבל גישה לפרק השלישי בהרפתקאותיו של נייתן דרייק - גיבור העשוי ללא חת אך עם כשרון מופלא להסתבך באירועים שלעיתים כוללים צוללות עם זומבים נאצים. כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם מדובר במשחק לפלייסטיישן 3 בלבד - כשהפעם ההרפתקה של דרייק לוקחת אותו אל מיקומים חדשים כמו מדבר, ואת הקונסולה למה שנראה כמו פסגת היכולת הויזואלית שלה כיום.

Call of Duty: Modern Warfare 3

8 בנובמבר. פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

כן, כן, הוא כמעט כבר כאן. Call of Duty היא סדרת המשחקים הפופולרית ביותר בעולם היום, תופעה בינלאומית שגורפת בשנים האחרונות יותר ממיליארד דולרים בכל שנה. והמשחק החדש בסדרה אמור להוות את שיא סדרת Modern Warfare, המספרת על עתיד קרוב ודיסטופי למדי. אבל העלילה היא ממש לא לב העניין כאן - מצבים מרובי המשתתפים הם מה שמושך את השחקנים. האם המשחק החדש יענה על הציפיות? הזמן יראה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Elder Scrolls V: Skyrim

11 בנובמבר. פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי.

סדרת Elder Scrolls, בשמה המפורש, אינה אחד המותגים המוכרים ביותר בעולם הגיימינג, אך שני המשחקים האחרונים בה - Morrowind ו-Oblivion, זוכים למקום של כבוד בפנתאון של משחקי תפקידים. ועכשיו מגיע לו ההמשך - Skyrim, שאמור להציג עולם גדול ועשיר יותר, עם סיפור חדש ופוטנציאל לבלות עשרות שעות באסקפיזם טהור וכיפי.

Assassin's Creed: Revelations

15 בנובמבר. פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

להתראות, אציו אאודיטורה דה פירנצה. להתראות, אלטאיר. פרק הסיום בעלילות הגיבורים של שני המשחקים הראשונים בסדרת Asssassin's Creed מגיע לחנויות באמצע החודש הקרוב. ונראה כי כמו בשנה שעברה, גם השנה לא יהיה מדובר בשינוי קוסמטי כי אם במשחק מלא, ומלא חידושים. כך, חוץ מעיר חדשה - איסטנבול (לא קונסטנטינופול) יש גם כלי נשק חדשים, אלמנט אסטרטגי לשמירה על מגדלים עליהם אתם משתלטים ועוד חידושים.

Saints Row: The Third

18 בנובמבר: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

משחק הפעולה הפסיכוטי ביותר בשוק חוזר, והפעם עם עוד יותר דברים משוגעים. מה שהתחיל כחיקוי של GTA, הפך במרוצת השנים לפארודיה שמצליחה לעמוד על רגליה שלה. ובמשחק החדש, שעלילתו מופרכת עוד יותר מזו של קודמיו, יש עשרות כלי נשק וכלי רכב חדשים. כך, יש תותח ששואב אנשים ויורה אותם, ויש גם תמנון שנדבק לראשיהם של אויבים ומשתלט עליהם.
.

Need For Speed: The Run

18 בנובמבר: כל פלטפורמה אפשרית

סדרת Need For Speed ידעה עליות ומורדות מאז החלה את דרכה לפני כ-17 שנה. ודבר קבוע אחד בה היה תמיד: לא יוצאים מהרכב. ומה קורה השנה? ובכן, יוצאים מהרכב. אז הסדרה אמנם לא הופכת לדמויית-GTA, אך תכלול הפעם גם חלקים בהם גיבורנו האמיץ נמלט מהמשטרה ומאויבים ברגל. האם זו סיבה מספיק טובה כדי להתעניין במשחק? לא, אבל שלל התוספות האחרות - ממצבי משחק חדשים ועד לאינטגרציה טובה יותר עם מנגנוני רשת, דווקא כן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully