וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מקלדת מתקפלת

16.11.2011 / 9:46

אוהבים את מסך המגע אך סובלים מהמקלדת הווירטואלית? קחו מקלדת אמיתית שמתקפלת לשניים וכך מתניידת בקלות

מסכי מגע הם המצאה שכבשה את עולם הטכנולוגיה בשנים האחרונות, והיום כבר ממש קשה לדמיין מכשיר נייד כלשהו שמגיע בלי אחד כזה. מסך מגע משמע גם מקלדת וירטואלית – קונספט שלא בהכרח נוח לכל אחד ואחד. אני, למשל, חופשי מפספס בה אותיות גם אחרי חודשים ארוכים של שימוש. כאשר צריך לכתוב טוויט, סטטוס בפייסבוק או מייל קצר זה עוד נספג – אבל לא הייתי מעלה על דעתי לכתוב משהו ארוך יותר על מחשב הלוח שלי עקב חוסר יכולתה של המקלדת הווירטואלית "לרוץ למרחקים ארוכים".

חברת ורבטים הוותיקה מציעה פתרון: מקלדת אלחוטית שמתחברת לסמארטפון או לטאבלט (בין אם הוא אייפד או שהוא פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד) שלכם בעזרת בלוטות'. מקלדות כאלו כבר יש לא מעט, אך מה שעושה את ההבדל בזו של ורבטים הוא העובדה שהיא מתקפלת לשניים. כך ניתן להתנייד איתה בקלות – מה שקצת קשה להגיד על מקלדת מן המניין.

כאשר היא בשימוש ניתן לממשק אותה עם לא פחות משישה מכשירים במקביל. כך שבאותו הזמן אתם יכולים לכתוב מסמך בטאבלט ו-SMS בסמארטפון בעזרתה. יש בה אפילו קונסולת שליטת מדיה – המאפשרת להפעיל את כפתורי ה-Play, Stop וכו' של נגן המוזיקה של המכשיר, ויש גם כפתורים ייעודיים לקופי-פייסט וכאלה.

המקלדת מגיעה עם תיק נשיאה ומחירה הוא 80 דולר.


עוד בנושא:

- מקלדת מחוממת
- מקלדת שקטה
- עכבר מקלדת

  • עוד באותו נושא:
  • מקלדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully