וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בישראל: מבצעי יום שישי השחור על מחשבים ואלקטרוניקה

רשתות מחשוב ואלקטרוניקה מייבאות את "יום שישי השחור" לישראל: מבצעים על מחשבים, טאבלטים וגאדג'טים

רשתות מחשוב ואלקטרוניקה בישראל רוצות להביא את "יום שישי השחור" לישראל גם השנה. היום הזה - פרי מסורת צרכנית אמריקאית - הוא היום שאחרי חג ההודיה, בו חנויות רבות מתחילות את מבצעי חג המולד שלהן. עם השנים, החלו רשתות רבות להפוך את היום הזה לחגיגת קניות, עם שעות פתיחה ביזריות כמו 4 לפנות בוקר ומבצעי ענק שתקפים ליום אחד בלבד.

בישראל חג ההודיה אינו חג לאומי, וגם חג המולד לא נחוג כאן על ידי מרבית האוכלוסיה, אבל הטרנד הזה הגיע גם אלינו. וכך, בימים הקרובים ייערכו מבצעי "בלאק פריידיי" גם בכמה רשתות ישראליות, רובן רשתות מוצרי אלקטרוניקה ומחשוב. והנה רשימת המבצעים הנוכחית:

באג - עד יום שלישי, ה-29 בנובמבר

המבצע הראשי של באג הוא 1+1 על מעל 1,000 מוצרים, ביניהם מקלדות, עכברים, אביזרים לניידים, ואזניות ועוד. המבצע תקף גם על מבחר רחב של משחקים.

בנוסף, יימכרו כ-30 מוצרים במחירים מיוחדים. כך, תחנת JBL on stage Micro II תעלה 199 (במקום 449), מדפסת לייזר HP 1102 תעלה 279 ש"ח (במקום 499 ש"ח) ואוזניות Beats Solo תעלנה 599 ש"ח (במקום 999).

מבצעים נוספים ייערכו בעמוד הפייסבוק של החברה, וסט מבצעים נפרד יושק בחנות הדיוטי פרי בנתב"ג.

ביג בוקס ובסט ביי - עד גמר המלאי או עד ה-1 בדצמבר

ברשתות בסט ביי וביג בוקס מוזילים מספר מכשירי מחשוב ואלקטרוניקה, חלקם מוצרים מתצוגה. כך, מצלמה DSC 310 של סוני מתצוגה תמכר ב-199 ש"ח, נטבוק של אסוס (HA1005) מהתצוגה יימכר ב-899 ש"ח, מדפסת משולבת של HP תעלה 129 ש"ח ומחשב נייד של HP מהתצוגה יעלה 799 ש"ח.

איידיגיטל - עד יום שבת, ה-26 בנובמבר

איידיגיטל תוזיל למשך הימים הקרובים מגוון מוצרים, ביניהם גם היצע של מוצרי אפל. בין השאר, אייפד 2 שחור בנפח 16 גיגהבייט, דגם Wifi, יימכר ב-2,249 ש"ח (במקום 2,349). אייפוד נאנו 8 גיגהבייט יימכר ב-599 ש"ח (במקום 649), מקבוק פרו 17 אינץ' יימכר ב-9,999 ש"ח (במקום 11,299).

המסוק AR.Drone של חברת Parrot, שנמכר בדרך כלל ב-1,590 ש"ח, יימכר גם עכשיו במחיר הזה. ההבדל הוא שעכשיו, רוכשי המסוק יוכלו לקבל בדואר החזר של 500 ש"ח בדמות צ'ק, לאחר רכישת המכשיר.

ניתן לבצע את הרכישות גם בחנות המקוונת של החברה.

hyper - עד יום שלישי, ה-29 בנובמבר

בחנות hyper, אשר נפתחה לא מכבר בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, תינתן הנחה של 16 אחוזים (הנחת "ללא מע"מ") על מגוון רחב של מוצרים. בין אלה ניתן למצוא את כל המחשבים והטאבלטים של אסוס (למעט האולטרהבוק), מכשירי הניווט של גרמין ומיו, מוצרי פיליפס ומיקרוסופט, תיקים של קראמפלר, ואביזרים לטלפונים סלולריים.

כך, מכשיר ניווט של גרמין מדגם 2350 יעלה 819 ש"ח, טאבלט אסוס טרנספורמר כולל מקלדת יעלה 2490 ש"ח ומחשב נייד אסוס k53e יעלה 2589 ש"ח, כשהוא כולל שלוש שנות אחריות בבית הלקוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אפשר גם בחו"ל

כדאי להזכיר שוב כי השילוב שבין רשת האינטרנט לבין חברות שילוח בינלאומי וכרטיסי אשראי בינלאומיים, מסירים מאיתנו את הדרישה לקניה במדינתנו. וכך, כדאי לבדוק גם מבצעים בחנויות מקוונות אמריקאיות ובריטיות (בבריטניה אין חג הודיה, אבל בלאק פריידיי הגיע גם אליהם). חלק מהחנויות אף תסכימנה לשלוח את המוצרים לישראל.

עבור חנויות שלא מאפשרות משלוח לארץ, ישנם שירותי כתובת וירטואלית, דוגמת Mustop, UShops ו-TNT Express. אלה תאפשרנה לכם לשלוח את המוצר לכתובת ביניים במדינת המקור, ומשם הוא יישלח לישראל, בתשלום כמובן.

יש לזכור כי כל מוצר שמחירו מעל 50 דולרים (75 דולרים במקרה של בגדים) ומיובא לישראל בדואר חבילות, חייב במע"מ, וחלקם חייבים גם במיסי יבוא אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully