וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה: "לנוער נמאס מאייפון"

14.12.2011 / 15:21

מנהל שיווק בנוקיה הכריז כי לנוער נמאס מהאייפון ושאינו מסתדר עם אנדרואיד. הפתרון, לשיטתה, הוא מכשירי נוקיה החדשים

לנוער נמאס מאייפון והוא לא מסתדר עם אנדרואיד. כך, לפחות, מכריזים בנוקיה – חברת הטלפונים הגדולה בעולם, אך זו שלא מצליחה לרכב על גל הסמארטפונים כבר שנים. בראיון שנתן לאתר Pocket-lint נילס מונקסגארד, מנהל שיווק מוצרים ומכירות בנוקיה, טען כי החברה רואה ש"לנוער נמאס מאייפון. לכולם יש אותו. בנוסף, רבים לא מרוצים מהמורכבות של אנדרואיד וחוסר האבטחה שלו. כך שאנו רואים שאלו מבני הנוער שרוצים להיות בחזית החדשנות ולנסות משהו חדש עוברים כעת לפלטפורמת Windows Phone".

"השוק צפוף מאוד", הודה מנהל השיווק. "אני מתייחס אליו כאל ים של אותו הדבר. כאשר אתה נכנס לחנות סלולר ורואה את מספר הטלפונים השחורים שיושבים על המדף – זה מאוד מבלבל לצרכן. אנו רוצים לספק שירותים וטלפונים שונים", הצהיר. בין השאר מדבר מונקסגארד על שירות המוזיקה של נוקיה Nokia Music, המציע הזרמת שירים ועל שירות הניווט Nokia Drive.

נוקיה ומיקרוסופט חתמו בפברואר השנה על שיתוף פעולה במסגרתו תייצר הראשונה מכשירים העובדים על מערכת ההפעלה של האחרונה – זאת לאחר כישלונותיה החוזרים של נוקיה להפוך את מערכת ההפעלה "סימביאן" לפופולרית בשוק הסמארטפונים. בנובמבר הוציאה נוקיה סדרת מכשירי Windows Phone בשם "Lumia", שלמרות ביקורות חיוביות – לא נתקלה בציפיה רבה ובביקוש ער.

לכם נמאס מהאייפון? ספרו לנו בפייסבוק

עוד בנושא:

- נוקיה מאבדת את השוק
- מנכ"ל נוקיה נגד נוקיה
- מעל 4 מיליון מכשירי אייפון 4S נמכרו בסוף השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully