וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מותו: סטיב ג'ובס זוכה בפרס גראמי

22.12.2011 / 14:38

מנכ"ל אפל המנוח סטיב ג'ובס יזכה בפרס גראמי מיוחד בטקס הקרוב, בזכות "תרומה יוצאת דופן לתעשיית המוזיקה"

הוא אמנם אינו בין החיים כבר יותר מחודשיים – אך סטיב ג'ובס ממשיך לזכות בתשבוחות ובפרסים. אקדמיית ההקלטות (The Recording Academy) תכבד את זכרו של ג'ובס בפרס גראמי מיוחד על פועלו, שיחולק בטקס הגראמי הקרוב, שיערך בפברואר. הסיבה לפרס היא :"תרומה יוצאת דופן לתעשייה". הפרס מוגדר ככזה הניתן על ידי חבר הנאמנים של האקדמיה, המחלקים אותו לא ליוצרי מוזיקה אלא לכאלו שתרמו לתחום רבות. ג'ובס, ששינה את תעשיית המוזיקה כאשר הכניס לעולם את נגד המוזיקה הפופולרי ביותר – האייפוד, ואת שירות הורדות המוזיקה אייטונס – בהחלט נכנס לקטגוריה כזאת.

"כמייסד ומנכ"ל אפל לשעבר עזר סטיב ג'ובס ליצור מוצרים וטכנולוגיה ששינו את הדרך בה אנו צורכים מוזיקה, טלוויזיה, סרטים וספרים. החידושים של איש החזון היצירתי הזה, דוגמת האייפוד והאייטונס, עשו מהפכה בתעשייה ובדרך הפצת המוזיקה ורכישתה", נאמר בנימוקי השופטים.

לאחרונה היה מועמד ג'ובס המנוח לתואר "איש השנה של המגזין Time", אך הפסיד אותו למפגיני המחאות שהתקיימו השנה ברחבי העולם.

עוד נתינת כבוד לג'ובס נעשתה לפני מספר ימים בבודפסט, הונגריה. פסל בגודל טבעי שלו, שנוצר על ידי הפסל ארנו תות, הוצב בכניסה לחברת התוכנה המקומית "גרפיסופט". ככל הנראה מדובר בפסל הראשון של ג'ובס בעולם, והחברה הודיעה שהזמינה אותו כדרך להביע הערכה לכל מה שג'ובס עשה, כולל נתינת השראה. "הוא היה אחד האנשים הדגולים של זמנינו, וזה מה שרצינו להביע. ג'ובס ייצג מהפכה אותה ניתן להשוות רק למהפכת הכתיבה", אמר מנכ"ל החברה.


עוד בנושא:

- סטיב ג'ובס מועמד לתואר 'איש השנה' של המגזין Time
- מזכ”ל האו”ם ספד לסטיב ג'ובס: ”לא היו לו מחליפים”
- מה חייב כל אחד מאיתנו לסטיב ג'ובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully