וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים את האנדרואיד שלכם לחכם יותר

יש אפליקציות שתעזורנה לכם להפוך את מכשיר האנדרואיד שלכם להרבה יותר חכם, וחלקן אפילו חינמיות

הופכים את האנדרואיד לאוטומטי

טלפון האנדרואיד שלכם אולי מתהדר בתיאור "סמארטפון", אך החכמה שלו מוגבלת לרעיונות שהיו למפתחיו. זה לא חייב להיות ככה – יש לכם את הכוח להפוך את הטלפון לחכם הרבה יותר, ומודע הרבה יותר לסביבתו. כל זה באמצעות תוכנות אוטומציה – יישומים שמטרתם לגרום לחלק מהדברים אותם אתם עושים עם הטלפון להיעשות לבד, בלי התערבותכם.

תחשבו על זה – אם הטלפון ממילא תמיד יודע איפה אתם נמצאים, בזכות GPS או בדיקה של רשתות אלחוטיות – למה שהוא לא יוכל להדליק את חיבור הבלוטות' כשאתם יוצאים מהבית והולכים לרכב, ולכבות אותו כשאתם מגיעים הביתה כדי שהשיחות לא תועברנה לאוזניה? או, למשל, למה שהטלפון לא יעביר עצמו למצב שקט כשהגעתם לבית הקולנוע אליו אתם הולכים בדרך כלל? לכל אלה, ולדברים רבים נוספים, יש פתרון.

Phoneweaver

אחת התוכנות הפשוטות ביותר שעושות את העבודה היא Phoneweaver. מדובר ביישום לא מתוחכם ולא מתחכם, שמאפשר לכם לעשות את האוטומציה הפשוטה ביותר. היישום מבוסס על פרופילים, שיכולים להיות תלויים בדברים כמו זמן, מיקום, יומן או חיבורים זמינים. לכל פרופיל, אתם מגדירים את השינויים שהמערכת מבצעת מהגדרות רגילות.

כך, תוכלו לסמל על המפה מיקום בו המערכת משתיקה את הטלפון, לקבוע כי בשעות הלילה אין צליל קבלת מיילים וסמסים, להעביר את הטלפון למצב טיסה כשיש לכם פגישה ביומן. כל זה, כאמור, בפשטות יחסית, אך גם ללא אפשרות ליצור אירועים רב-שכבתיים שמופעלים על ידי צירוף מספר גורמים.

להורדת גרסת ההדגמה החינמית
להורדת הגרסה המלאה – כ-15 ¤

Llama Location Profiles

התוכנה החינמית בעל השם החינני Llama היא צעד אחד מעל Phoneweaver בתחכום, וצעד אחד מאחוריה בפשטות הפעלה. הסיבה לכך היא המגוון הרחב-יותר של דברים שאפשר לעשות בה, משילוב תנאים לביצוע פעולה ועד לשימוש בתנאים מתקדמים. אם אתם מבינים מה בדיוק בא לכם שהטלפון שלכם יעשה, אך אין לכם כוח להסתבך עם תכנות, זו התוכנה עבורכם

בו בזמן, מעבר לחינמיות יש ל-Llama ייתרון אחד נוסף, שיקסום דווקא למשתמש הפשוט יותר – מערך למידה עצמית. כשתתבקשו להסביר לתוכנה איפה נמצא הבית, ואיפה העבודה, היא תוכל לעקוב אחר תנועותיכם בשעות שהגדרתם ולהבין בעצמה מהו האזור המדוייק בו הפרופילים האלה צריכים לעבוד.

להורדת Llama בחינם

Tasker

הגביע הקדוש של תוכנות האוטומציה הוא Tasker – תוכנה ששווה את 24 השקלים שמבקשים ממנה רק אם אתם מוכנים להקשיע את הזמן בלימודה ותכנותה. יותר מ-190 פעולות יכולה התוכנה הזו לבצע, מביצוע שיחות והקשת דפוס מקשים שנקבע מראש, ועד לכתיבת מייל או פתיחה אוטומטית של קובץ ארכיון.

הבעיה היא שכל זה מגיע בצורה שאינה, איך לומר, ידידותית למשתמש הפשוט. Tasker דורש מכם לכתוב פונקציות בעצמכם, להבין מה אתם עושים ולהיות מוכנים לבלות מולה שעות. התגמול שלכם הוא בכך שהטלפון יוכל לעשות בצורה אוטומטית הרבה יותר דברים מהתוכנות האחרות. מומחי Tasker יכולים לחסוך לעצמם הרבה זמן ומאמץ לאחר שהגדירו את הטלפון כראוי.

להורדת Tasker

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ועכשיו למשהו אחר לגמרי – הקלטה

רבים ממכשירי אנדרואיד, מסתבר, מגיעים ללא תוכנת רשמקול. אנשים נוטים לגלות את זה רגע לפני שהם רוצים להקליט משהו, ומתחילים לחפש איפה היא, אותה התוכנה. ובכן, תעזבו את הרשמקול שאולי הגיע עם הטלפון, עברו ל-Voice Recorder

חוץ מהיותו רשמקול טוב, מדובר באפליקציה שמקלה עליכם לטפל בהקלטה לאחר שהתבצעה. ברגע בו תבקשו להפסיק את ההקלטה, תבקש מכם התוכנה לא רק לתת לה שם, אלא גם תציע את האפשרות לשלוח אותה הלאה – בין אם דרך המייל או דרך תוכנות אחרות דוגמת Dropbox. והכל, כמובן, בחינם

להורדת Voice Recorder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully