וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הורדות הטורנט BTjunkie סוגר שעריו

6.2.2012 / 17:22

לאחר Mega Upload ו-FileSonic, גם אתר הטורנטים הפופולרי BTjunkie נסגר - כדי לא להסתבך עם החוק

לאחר הסגירה מאונס של Mega Upload והסגירה בהתנדבות של File Sonic, סוגר אתר הורדות נוסף את שעריו. אתר הורדות הטורנטים BTjunkie החליט להפסיק את הפעלתו. העמוד הראשי של האתר כולל כעת את ההודעה: "זהו סוף התור, חברים. ההחלטה לא הגיעה בקלות, אך החלטנו מרצוננו לסגור את האתר. נלחמנו במשך שנים על זכותכם לתקשר, אך זה הזמן לעבור הלאה. זו הייתה חוויה של פעם בחיים, ואנו מאחלים לכם כל טוב".

BTJunkie נוסד ב-2005 והוא אחד מאתרי הביטורנט הגדולים בעולם. לטענת מפעיליו, ביקרו בו 50 מיליון איש ביום, שיכלו לחפש באינדקס עצום שהפנה לקבצי מדיה פיראטיים, ביניהם מוזיקה, סרטים ותוכניות טלוויזיה. עד עתה לא נאלץ האתר להתמודד עם בעיות משפטיות, וכנראה שמפעיליו החליטו שעדיף להם לסגור אותו לפני שיגיעו כאלו. הסגירה מתרחשת כשבועיים לאחר שמפעילי אתר ההורדות מגה אפלואד נעצרו ואתרם נסגר, וכשבוע וחצי לאחר שהאתר פייל סוניק הודיע שהוא סוגר מרצונו את מרבית שירותיו.

מפעיל BTjunkie אמר בראיון ל-TorrentFreak שהצרות שנחתו לאחרונה על אנשי מגה אפלואד ואנשי אתר הטורנטים The Pirate Bay (שבית המשפט השוודי פסק שייכנסו לכלא בקרוב) שיחקו תפקיד חשוב בקבלת ההחלטה. עם זאת הוא הביע תקווה שהקרב עדיין לא הסתיים ושיש עתיד לאתרי ביטורנט.


עוד בנושא:

- מגה אפלואד נסגר
- פייל סוניק סוגר שעריו
- אנשי פייראט ביי הולכים לכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה הזמן לעבור הלאה". הודעת הסגירה של האתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully