וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל משחררת את הפומה בקיץ

אפל הודיעה על גרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה, שתיקרא Mountain Lion ותושק בקיץ הקרוב, עם יותר ממאה חידושים

אפל תשחרר את הפומה שלה בקיץ. החברה הודיעה כי הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה Mac OS X, שתיקרא Mountain Lion (אריה הרים, אחד השמות של פומה), תושק בסוף הקיץ הקרוב, באמצעות חנות היישומים המקוונת של המק. מפתחים שעובדים על יישומי אפל יקבלו גישה לגרסת הדגמה של Mountain Lion כבר החל מהיום.

לטענת אפל, במערכת ההפעלה החדשה יותר מ-100 אפשרויות חדשות, אך נראה כי המיקוד הוא באינטגרציה מלאה יותר בין מערכת ההפעלה למחשבים של אפל לבין מערכת ההפעלה iOS בה משתמשים הטאבלט, הטלפון ונגן המולטימדיה של החברה.

גם עתיד המחשב נמצא בענן

תוכנת ההודעות Messages תגיע כעת גם למחשבי אפל, ותאפשר לצרכנים לשלוח הודעות למכשירים הניידים בממשק שמשתלב עם זה של הודעות ה-SMS. במחשב, מחליפה Messages את iChat העתיק, כשכעת אין זה משנה אם הנמען מדבר אתכם מהמחשב או מהטלפון שלו – הממשק האחיד והמחיר אותו משלמים הוא רק על חבילות הגלישה. גרסת הבטא של התוכנה זמינה כבר היום להורדה.

גם הפתקים הוירטואליים (Notes), התזכורות ומרכז המשחקים של iOS יסונכרנו עם מערכת ההפעלה החדשה. מעבר לכך, תכלול Mountain Lion אינטגרציה של שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר בתוך מערכת ההפעלה. חבילת שירותי האונליין iCloud, אותה השיקה אפל אשתקד, תוכנס ל"אריה הרים" כשהיא כוללת גם אפשרות ששמה iCloud Documents – סנכרון של מסמכים אותם אתם כותבים על המק בזמן הכתיבה עם כל המוצרים האחרים של אפל שיש ברשותכם, כך שהקובץ מעודכן תמיד.

גם אפל מגנה מפני תוכנות זדוניות

כיוון שנתח השוק של מק עולה בשנים האחרונות, ומערכת ההפעלה הופכת ליעד אטרקטיבי יותר עבור פשעי מחשב, מערכת ההפעלה החדשה כוללת מנגנון חדש בשם Gatekeeper. על פי ברירת המחדל, התוכנה תאפשר התקנה רק של תוכנות מחנות היישומים של אפל או תוכנות להן קוד אבטחה מיוחד שהתקבל באמצעות שיתוף פעולה עם אפל. המטרה היא למנוע התקנה של תוכנות זדוניות על המחשב.

אפשרות חדשה נוספת, AirPlay Mirroring, מאפשרת לאנשים שקנו את הסטרימר של אפל, AppleTV, לשלוח וידאו ב-HD מהמחשב שלהם אל הסטרימר בצורה מאובטחת ובאופן אלחוטי.

להורדת Messages
אתר Mountain Lion הרשמי של אפל
רק לאחרונה נוספה ל-Lion עברית מלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully