וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטה בישראל: פרטים ראשונים

הפלייסטיישן ויטה תזכה בישראל להשקה לילית, במקביל לאירופה. גם המחיר נחשף - 1,699 ש"ח לגרסת Wifi

הפלייסטיישן ויטה תושק בארץ במקביל להשקה האירופאית של הקונסולה, כבר בלילה שבין יום שלישי ליום רביעי הקרוב. שתי חנויות של רשת באג - האחת בקריון והשניה בקניון איילון - תמכורנה את הקונסולה בהשקה לילית, והחל מיום רביעי בבוקר היא תמכר גם ברשתות שיווק אחרות. מחירה של הקונסולה יעמוד על 1,699 ש"ח ביבוא של ישפאר, כשבהשקה הלילית של באג המחיר יעמוד על 1569 ש"ח והחבילה תכלול גם נרתיק, מגן מסך וקוד להורדה דיגיטלית של משחק.


נכון לעכשיו, צפויה להגיע לישראל דרך חברת ישפאר רק גרסת ה-Wifi של הקונסולה, ללא קישוריות סלולרית. בו בזמן, בחברות הסלולר שוקלים להביא גם את גרסת ה-3G של ויטה. אמנם לא מדובר בטלפון סלולרי, אך המכשיר מאפשר לחברות הסלולר להרוויח ממכירת חבילת גלישה למכשיר. החסם העיקרי בהבאת גרסת ה-3G הוא הצורך לקבל אישור למכשיר ממשרד התקשורת.

ויטה - הקונסולה הניידת החדשה של סוני, הוצגה בינואר אשתקד, והושקה לראשונה ביפן בדצמבר 2011. לפני כשבוע, הושקה הקונסולה גם בצפון אמריקה, וב-22 בפברואר היא צפויה להגיע לחנויות גם ברחבי אירופה. נזכיר כי מדובר בקונסולה עם מסך מגע בגודל 5 אינץ', שני ג'ויסטיקים אנלוגיים ומשטח מגע אחורי, מצלמה קדמית ואחורית, GPS וחיישני הטייה.

עוד בנושא:

רשמים ראשונים: פלייסטיישן ויטה
כשהוכרזה, שמה היה NGP

המחירון הרשמי של ויטה בישפאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully