וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס הציגה את ה-Padfone: סלולרי שהופך לטאבלט

בתערוכת הסלולר בברצלונה השיקה אסוס שלושה מכשירים חדשים: שני טאבלטים, וסלולרי שהופך לטאבלט

אסוס משנה את שם סדרת הטבלטים שלה ומשיקה את השילוב המוזר בין טלפון לטאבלט ששמו Padfone. במהלך תערוכת הסלולר הגדולה MWC, שהחלה הבוקר (ב') בברצלונה, השיקה אסוס שלושה מכשירים חדשים – שני טאבלטים, וטלפון סלולרי שיכול להפוך לטאבלט באמצעות תחנת עגינה. הטלפון, Padfone, הוכרז עוד בשנה שעברה, אך כעת נחשף המפרט שלו ונודע כי השקתו תחל כבר בחודש אפריל הקרוב.

הטלפון המדובר הוא מכשיר אנדרואיד 4 עם מסך 4.3 אינץ', מעבד כפול-ליבה במהירות 1.5 גיגה-הרץ, מצלמת 8 מגהפיקסל וקישוריות דור שלישי. ייחודו הוא בתחנת העגינה שעמה הוא מגיע, אשר נראית כמו טאבלט. מדובר, בעצם, באריזה "טיפשה", בדומה למה שמוטורולה עשתה עם האטריקס ומה שמודו הישראלית ניסתה לעשות. המארז הוא מסך וסוללה, כשכל כח העיבוד נלקח מהטלפון. וכיוון שמדובר באנדרואיד 4 - מערכת שמתאימה עצמה גם לטלפונים וגם לטאבלטים, אין בעיה עם שינויי ממשק.

ואם אתם מעדיפים לפטופ, ולא טאבלט, אביזר נלווה נוסף יוכל לעזור לכם. אסוס תשיק עם תחנת העגינה של ה-Padfone תחנת עגינה משנית, בדמות מקלדת. וכך יוצא שתוכלו להכניס את הטלפון לטאבלט, שבעצמו יהפוך ללפטופ. וכל זה יגיע עם עט מגע, שמתפקד גם כאוזניית בלוטות'.

לא ברור מה יהיה מחיר המכשיר, וכמה תעלנה תחנות העגינה השונות שלו.

טרנספורמרים חדשים

למרות שאסוס הכריזה על הטאבלט 'טרנספורמר פריים' לפני פחות מחצי שנה, ומשיקה אותו ברחבי העולם בימים אלה, היא כבר מוכנה להרחיב את משפחת הטאבלטים שלה, ושני המצטרפים הראשונים הם Transformer Pad Infinity ו-Transformer Pad 300. לשניהם מערכת הפעלה אנדרואיד 4, מסך בגודל 10.1 אינץ', מצלמה אחורית של 8 מגהפיקסל, קישוריות Wifi וסלולרית, מצלמה קדמית לשיחות וידאו וגיגהבייט של זכרון. לשניהם, אפשרות לתחנת עגינה אופציונלית

ההבדל העיקרי הוא באיכות המסך ובמעבד. ב-Infinity מדובר במסך Full HD, עם רזולוציה 1920X1200, כשב-Pad 300 המסך הוא מסך עם רזולוציה 1280x800. לשניהם, אגב, זווית צפיה של 178 מעלות. מבחינת מעבד, ל-Pad 300 יש מעבד עם ארבע ליבות במהירות 1.2 גיגההרץ, בדומה לטרנספורמר פריים. ל-Pad Infinity, לעומת זאת, יש מעבד ארבע ליבות במהירות 1.6 גיגהרץ כשמדובר בגרסה ללא קישוריות סלולרית, ובמעבד כפול ליבה במהירות 1.5 גיגההרץ כשמדובר בגרסת סלולר של הטאבלט.


עוד בנושא:

- אסוס מציעה לכם לדחוף את הטלפון לטאבלט
- אסוס השיקה את סדרת האולטרהבוק הראשונה שלה

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully