וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול משלבת תוכן דיגיטלי בחוברות נייר

חברת הקומיקס מארוול תתן לרוכשי חוברות נייר ערך מוסף בדמות תוכן דיגיטלי בחינם, ותעשיר חוברות עם מציאות מרובדת

חברת הקומיקס מארוול תנסה לגרום לכם לקנות חוברות נייר, לא רק להוריד את הקומיקס שלה מהרשת, באמצעות תוכן מוסף וטכנולוגיות חדשות. שלוש הכרזות של החברה מהימים האחרונים יוצרות את הבסיס למהלך הזה, לו קוראים במארוול ReEvolution – אבולוציה מחודשת.

החלק הראשון במהלך הוא הכרזה על כך שהחל מחודש יוני הקרוב, כל חוברות הקומיקס שעולות 3.99 דולרים (מרבית החוברות הגדולות), תכלולנה קוד להורדה חינמית של עותק דיגיטלי מהקומיקס. פיילוט של התוכנית קיים עוד משנה שעברה עם מותגי Ultimate Comics, אך כעת הוא מתרחב ויכלול את רוב הסדרות הכי פופולריות. זה אומר שאמנם תוכלו לקנות ב-4 דולרים את החוברת מהמחשב בלי לצאת מהבית, אם תטרחו להגיע לחנות, תקבלו גם עותק נייר וגם עותק דיגיטלי.

החלק השני ברה-אבולוציה של מארוול הוא מתן מימד דיגיטלי לחוברות הנייר עצמן, באמצעות אפליקציה של מציאות מרובדת שתושק לאנדרואיד וניידי אפל. כשהאפליקציה תסרוק קוד תומך באחת החוברות (ובחוברות המשתתפות צפויים מספר קודים לחוברת), תקבלו גישה לתוכן נוסף, כמו דמות אנימציה תלת מימדית שמבוססת על המתרחש בעמוד הרלוונטי, הערות על הפקת הקומיקס או מצגת תסריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצעד השלישי עליו הכריזה החברה הוא ליין תוכן חדש, Marvel Infinite Comics – תוכן קומיקס דיגיטלי-בלבד, שלא יגיע לחנויות, אלא יופץ רק בצורה דיגיטלית. מחיר החוברות הדיגיטליות האלה יהיה 99 סנטים. עם זאת, גם כאן צפויים האנשים שמוכנים ללכת לחנות להרוויח, כיוון שקודים להורדה חינמית של התוכן הדיגיטלי יצורפו לחוברות נייר נבחרות.

השקת התוכן החדש תתבצע על רקע תחילת האירוע השנתי הגדול של מארוול, "הנוקמים נגד אקס מן", שהגליון הראשון בו צפוי לראות אור ב-4 באפריל. החוברת הראשונה בסדרה תכלול הן תוכן מציאות מרובדת, הן קוד חינמי לגרסה דיגיטלית של החוברת והן קוד חינמי לחוברת Infinite Comics – כל זה ב-3.99$

עוד בנושא קומיקס:

מי את, האלמנה השחורה?
הסופרמן האלטרנטיבי נחשף
סמולוויל: קומיקס שמבוסס על סדרת טלוויזיה המבוססת על קומיקס

  • עוד באותו נושא:
  • מארוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully