וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות האפליקציות של חלונות 8 תיפתח למפתחים ישראלים בקרוב

מפתחים מ-33 מדינות, כולל ישראל, יוכלו לשים את יישומיהם בחנות האפליקציות החדשה של 'חלונות 8', תמורת מנוי שנתי

פיתחתם תוכנה לחלונות? בקרוב תוכלו להגיש אותה לחנות היישומים של מיקרוסופט. גרסת ההדגמה הבאה של "חלונות 8", הצפויה לראות אור בחודש יוני, תאפשר למפתחים מ-33 מדינות חדשות לשים את יישומיהם בחנות החדשה, זאת בנוסף למפתחים מחמישה שווקים בהם התוכנית הושקה עוד בפברואר. ישראל נמצאת בתוך רשימת המדינות שתיתמכנה. יחד עמה יהיו מדינות כמו אוסטרליה, קנדה, רוסיה, בריטניה, ספרד ועוד. מחיר מנוי שנתי לתוכנית המפתחים של החנות יעלה 170 שקלים עבור אדם פרטי, או 340 שקלים עבור חברה.

מטרתה של החברה היא להכין את הקרקע להשקה הרשמית של "חלונות 8" ושל חנות היישומים שלה – חנות שמטרתה ליצור אקוסיסטמה המתחרה לזו של אפל. החנות, שתהיה מובנית בתוך מערכת ההפעלה, תאפשר לאנשים למצוא ולהוריד יישומים בקלות, ללא הצורך בחיפוש אתרי הורדות או דאגה מפני וירוסים. לא ברור עדיין אם לישראל יהיה קטלוג אפליקציות נפרד, או שמא היא תוכנס לקטלוג אזורי כלשהו.

לפני מעט יותר משנה השיקה אפל את חנות היישומים הגדולה הראשונה למחשבים אישיים – Mac App Store, שמגיעה כיום מובנית במערכת ההפעלה של החברה. בקיץ שעבר, הפיצה אפל את מערכת ההפעלה החדשה שלה, Lion, דרך החנות המקוונת – ללא גרסה פיזית בחנויות בשלב ראשון – וזכתה ליותר ממיליון רכישות ביום הראשון להשקה.


עוד בנושא:

- חלונות 8 זוכה לשם רשמי, ארבע גרסאות
- חלונות 8: רשמים ראשונים

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully