וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם תחסום תוכן תומך אנורקסיה

22.4.2012 / 12:02

שירות הצילום הפופולרי אינסטגרם הודיע שלא יאפשר העלת תמונות המאדירות תת-משקל ואנורקסיה לאפליקציה

אינסטגרם נלחמת באנוקסיה. אפליקציית הצילום הסלולרית, שנקנתה לאחרונה על ידי פייסבוק בסכום עתק של מיליארד דולר, הודיעה כי לא תאפשר את קיומן בשירות של תמונות ותגיות המעודדות תת-משקל, אנורקסיה ובולימיה. אינסטגרם אינה הראשונה שנוקטת בצעד כזה. גם שירות הבלוגינג טמבלר ושירות סימון התמונות פינטרסט הודיעו שינקטו צעדים נגד חשבונות המעודדים תת-משקל ויאסרו תגיות דוגמת "פרו-אנה".

"לא נאשר חשבונות, תמונות ותגיות המוקדשות לפיאור, קידום או עידוד של עשיית נזק עצמי. משתמשים שנתקלים בתוכן כזה יכולים לסמן אותו , וצוות התמיכה שלנו יבדוק את הנושא", נאמר בהודעתה הרשמית של החברה. עם זאת, אינסטגרם אינה מתכוונת לאסור תמונות שנועדו ליצור דיון בנושא או שמתעדות ניסיון החלמה ממצב של אנורקסיה. "אנו מבינים את החשיבות של תקשורת כצורה של תמיכה, יצירת מודעות ועזרה בשיקום", הבטיחה החברה.

שינוי נוסף הוא בתוכן הקשור לנזק עצמי, אך אינו מעודד אותו. לתמונות כאלו תתווסף מעתה אזהרה מפני "תוכן גרפי" עליה יצרכו המשתמשים להקליק לפני הצפייה. לתמונות הללו גם יתווספו לינקים לאתרי תמיכה רלוונטיים – למשל לינק לאתר התמיכה הרגשית befrienders.org בתמונות הקשורות למצוקה נפשית ולינק לאתר nationaleatingdisorders.org המטפל בהפרעות אכילה, תחת תמונות הקשורות לבעיה זו.


עוד בנושא:

- פייסבוק קנתה את אינסטגרם
- לא רק להיפסטרים: נתניהו פתח חשבון באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully