וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל לוקחת אתכם לסיור פוטוגרפי

גוגל מפות תאפשר לכם לצאת לסיורים מצולמים ביותר מ-15,000 נקודות בעולם באמצעות תמונות גולשים

גוגל מזמינה אתכם לסיורים פנורמיים ביותר מ-15,000 נקודות בעולם. החברה חשפה היום בבלוג של שירות המפות שלה אפשרות של סיורים פוטוגרפיים, המבוססים על תמונות גולשים שהועלו לאתרים Flickr ו-Panoramio והוגדרו כנגישות באופן חופשי.


בגוגל לוקחים כעת את התמונות האלה ו"תופרים" אותן יחד לכדי סרטון שמציג מעבר חלק מתמונה לתמונה, כדי להראות לכם מקומות מפורסמים מזוויות שונות. כיוון שמדובר בתמונות גולשים, גוגל לא קובעת בעצמה אילו מקומות יצולמו, אלא מסתמכת על מאגר קיים. וכך, תוכלו להסתכל במגדלי האופרה של תל אביב מכמה זוויות שונות, אך בחיפה אין אף אתר עם סיור פוטוגרפי זמין. כלל האצבע הוא שככל שהאתר פופולרי יותר, הסיור שלו יהיה מרשים יותר, מכיוון שיכלול תמונות מהרבה זוויות.


כדי שתוכלו להסתכל על פסל החירות מכל זווית אפשרית, או לראות את הקולוסיאום בתמונה פנורמית, תצטרכו פשוט ללחוץ על הכפתור Photo Tour בתוצאות החיפוש, זאת בהנחה ואתם משתמשים בגרסה המעודכנת של שירות Google Maps. מדובר בגרסה שמשתמשת בטכנולוגיית WebGL, ויש לה דרישות סף כמו גרסה חדשה של דפדפן וכרטיס גרפי מהשנים האחרונות. בהנחה ומעולם לא הפעלתם את הגרסה הזו, בצד שמאל למטה בדף של Maps תופיע השאלה האם תרצו לנסות אותה. מעבר לסיורים פוטוגרפיים, היא מאפשרת הצגת מבנים תלת מימדיים בחלק מהמקומות, וכוללת שיפורים גרפיים נוספים.

עוד בנושא:
הסטריט וויו של גוגל הגיע לישראל

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully