וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת הישראלית קוטלת את מופז, נוי אלוש במיקס חדש: "הוא שקרן"

8.5.2012 / 10:18

בתגובה להודעה על ממשלת אחדות התמלאו הרשתות החברתיות בבדיחות על שאול מופז. נוי אלוש הוציא מיקס חדש

ההודעה על ביטול הבחירות והקמת ממשלת אחדות בהשתתפות מפלגת קדימה הביאו, כצפוי, גל של תגובות באינטרנט הישראלי. כבר משעות הלילה המאוחרות החלו לעלות ברשת סטטוסים בגנות המהלך (המכונה, ביו השאר "התרגיל המסריח של מופז") והתחלה של 'מימים' אינטרנטיים הלועגים לו.

שאול מופז הוא בהחלט זה שסופג את רוב האש. בין השאר ניתן למצוא בפייסבוק צילום מסך של הבטחתו לא להיכנס לממשלת נתניהו, כאשר מילים מסוימות מחוקות בה ומילים אחרות מתווספות אליה והופכות את משמעותה המקורית. גולש אחד יצר סטיקר בחירות דמיוני למופז, הכולל את תמונתו מקמפיין "מופז ראש הממשלה", כאשר לצידה כתוב: "מופז - כי להשתין מהמקפצה כל אחד יכול. לחרבן ממנה זו אומנות". גולש אחר לקח את כרזת הסרט "שקרן שקרן" והדביק את ראשו של מופז על גופו של ג'ים קארי.

בדיחות נוספות על מופז: תמונתו ליד הכותל עם אף של פינוקיו, תמונה שלו בזרועותיו של נתניהו (כאשר בזרועותיו שלו יושבים אבי דיכטר וכלבו מהתמונה המפורסמת שלהם).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם "אות הכבוד" הגדול ביותר בימינו למימים אינטרנטיים ניתן למופז. המוזיקאי נוי אלוש שחרר מיקס חדש בשם "הוא שקרן". אלוש חיבר משפטים של מופז ושל חברי כנסת אחרים שיחדיו מרכיבים משפטים מודבקים המעבירים שוב ושוב את המסר שיו"ר האופוזיציה (ובקרוב המשנה לראש הממשלה) הוא שקרן.

"בעקרון המטרה היתה לקחת את הדברים של מופז על נתניהו מלפני כמה חודשים ופשוט לסובב אותם עליו", הסביר אלוש לוואלה! TECH את הסיבה למיקס שיצר. "כששמעתי על זה בלילה זה עצבן אותי בטירוף. א. בגלל שאני לא אוהב פוליטיקאים כמו מופז. ב. כי ידעתי שלא יהיו בחירות וזה אובדן פרנסה פוטנציאלי לאחת המפלגות... סתם, בצחוק... האמת היא שהיה לי כבר את רוב החומר על המחשב מפעמים קודמות שרציתי לטפל במופז, אבל לא היה משהו חזק מדי בשביל לשחרר. והנה, הלילה מופז כאילו כתב לעצמו את הרמיקס תוך שניות".

מופז הוא העיקרי שסופג את האש אך אינו היחיד. ראש הממשלה נתניהו זוכה גם הוא לביקורת. גולש אחד לקח את ציטוט הפייסבוק שלו הקורא למשתמשים להצטרף לעמוד ה'לייק' שלו ושינה את הטקסט ל: "אזרחים יקרים, השקר זה הכלי שמקשק ביני לביניכם. הצטרפו ל-206,000 החברים בדף האישי שלי ואשקר גם לכם".

קורבן נוסף הוא יאיר לפיד, שהפך בין לילה מח"כ בעתיד הקרוב למועמד בחירות למשך יותר משנה. הגולשת רחלי רוטנר (גילוי נאות: עורכת בוואלה!) העלתה תמונה שלו עם בועת קומיקס בה הוא מופתע מהמהלך ואומר "מה? אבל.. אבל.. אני כבר..".


עוד בנושא:

- כרמל שאמה-הכהן: תנו סיסמת פריימריז, תקבלו 1,600 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully