וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן טלקום מציעה: חבילת דיבור וגלישה ללא הגבלה ב-99 ש"ח לחודש

14.5.2012 / 11:35

מפעיל הסלולר החמישי בישראל השיק את פעילותו עם חבילות זולות במיוחד. "נחזיר לצרכן את הכסף שהטייקונים גנבו"

חברת גולן טלקום, המפעיל הסלולרי החמישי בישראל, הכריזה היום על השירות שלה עם הצעת חבילות סלולר במחירים נמוכים מאלו של המתחרות בשוק, תחת הסלוגן "מספיק להיות פראייר". במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ב') בתל-אביב תקף בחריפות מנכ"ל החברה מיכאל גולן את מתחריו "הטייקונים" והבטיח מהפכה בעולם הסלולר. "הלקוחות של חברות הסלולר הם פראיירים. החברות בנו מפלצת כדי להיות בטוחות שהצרכן הישראלי אינו חופשי. אנחנו נחזיר לצרכן הישראלי את כל הכסף שהטייקונים גנבו מאיתנו".

החל מהיום אחר הצהריים תציע גולן טלקום באתר שלה הרשמה ללקוחות חדשים, שיקבלו מספרים תחת הקידומת 058. הרשת תתחיל לפעול בסוף חודש יוני. החברה תספק ללקוחות כרטיסי SIM עליהם יוכלו להפעיל אחת משתי חבילות:

- שיחות ללא הגבלה לכל הרשתות בארץ וכן לטלפונים נייחים ב-29 מדינות בחו"ל, הודעות SMS ללא הגבלה וקישוריות לאינטרנט ללא הגבלה (עד לרמת 2 ג'יגה – אז תואט הגלישה, אך לא ייגבה עבורה תשלום נוסף) תמורת תשלום גלובלי של 99 ¤ לחודש.

- 60 דקות שיחה, 60 הודעות SMS ו-10 מגה-בייט של גלישה תמורת 9.99 ¤ בחודש. החורגים מחבילה זו ישלמו 18 אגורות לדקה נוספת, אגורה אחת ל-SMS נוסף ו-9 אגורות למגה אחד נוסף של גלישה.

לקוחות גולן טלקום גם יוכלו להשתמש בטלפון שלהם בחו"ל במחירים זולים: דקת שיחה באירופה תעלה 35 אגורות ודקת שיחה בארצות הברית, אוסטרליה וניו-זילנד תעלה 99 אגורות – ללא צורך בחבילה או בהתחייבות.

שתי החבילות מוצעות ללא התחייבות. גולן טלקום לא תמכור מכשירים, אך היא הכריזה על הסכמים שחתמה עם הרשתות "באג: ו"בסט מובייל", שנועדו, לדברי גולן, "לתת אפשרויות לצרכן לקנות ולקבל תמיכה על המכשיר מנהריה עד אילת".

"צדק תקשורתי"

"זהו צדק תקשורתי", הכריז מיכאל גולן בנאום לוחמני שנשא במהלך ההשקה. אני קורא לחברות להוריד באופן אוטומטי ומיידי את המחיר לרמה של 'גולן טלקום'. זה המחיר החדש, הסטנדרט של השוק, וכולם צריכים להוריד את המחיר לרמה הזאת. שם המשחק הוא שירות ומחיר".

ההרשמה לשירות של גולן טלקום תתנהל דרך אתר האינטרנט של החברה, שם היא תוצע בשש שפות. הלקוחות יוכלו לא רק להירשם לשירות דרך האתר, ולהפעיל דרכו את כרטיס ה-SIM שיקבלו בדואר, אלא גם להתנתק מהשירות.

חברת גולן טלקום אינה הראשונה שמכריזה בזמן האחרון על חבילה גלובלית תמורת 99 ש"ח. הקדימה אותה חברת Hallo, שהכריזה במרץ על חבילה דומה (אך עם 20 ש"ח נוספים שיש לשלם עבור גלישה). אך זמן קצר לאחר ההכרזה עלו סימני שאלה לגבי החברה ופעילותה, ונכון לעכשיו ההערכות הן כי לא תוכל בסופו של דבר להציע את השירות.

גולן טלקום זכתה ביולי 2011 במכרז להפעיל רשת דור שלישי בישראל, ולהצטרף לפלאפון, סלקום, פרטנר ומירס כמפעילת סלולר (בניגוד למפעילות וירטואליות, שמציעות זמן אוויר אותו הן קונות מהמפעילות העצמאיות).

החברה הוקמה על ידי איש העסקים הצרפתי מיכאל גולן,שעלה לארץ לפני שלוש שנים, זאת לאחר שניהל בצרפת את חברת Free, שהציעה שם לצרכנים חבילה הכוללת טלפון, אינטרנט וטלוויזיה תמורת 30 יורו בלבד.


עוד בנושא:

- hallo מציגה: שיחות סלולר והודעות SMS ב-99 ש"ח בחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully