וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הוטמייל עולה על המטרו

10.6.2012 / 14:53

צילומי מסך שלכאורה דלפו חושפים את הממשק הבא של שירות הדואר הוטמייל, שעוצב בהשראת ממשק "מטרו" של חלונות 8

"מטרו" - העיצוב המתוכנן של חלונות 8 - לא יסתפק, כך נראה, במערכת ההפעלה, וישלח את ידו גם לשירותיה המקוונים של מיקרוסופט. במהלך סוף השבוע פרסמו מספר אתרים צילומי מסך שדלפו, המציגים את הממשק הבא של שירות הדואר החינמי הוטמייל – שהוא הפופולרי מסוגו בעולם.

באתר הגרמני WinFuture פורסמו צילומי מסך המציגים את הממשק המינימליסטי (בגרמנית) הכולל סגנון של אריחים – בדומה ל"מטרו" של חלונות 8 ולמערכת ההפעלה הסלולרית Windows Phone. אריחים אלו כוללים אייקונים למייל, אנשי קשר, לוח שנה ושירות אחסון הענן סקיידרייב. מספר חללים ריקים רומזים אולי ששירותים נוספים יצטרפו לממשק זה.

אתר LiveSide פרסם צילומי מסך באנגלית המציגים את המיתוג מחדש של שירותיה המקוונים של מיקרוסופט מ-Windows Live ל-Microsoft account. ה-Header (ראש העמוד) הוא מינימליסטי מאוד וצבעיו משתנים בהתאם לשירות: לסקיידרייב, למשל, יש צבע כחול, ולהוטמייל יש צבע ירוק. גם כאן לחיצה על לוגו השירות משמאל מורידה תפריט בסגנון "מטרו" הכולל את אפשרויות הניווט להוטמייל, אנשי קשר, לוח שנה וסקיידרייב. אפשרויות תפריט בתוך השירות – כתיבת דואר חדש או ארגון מיילים, יוצגו בחלק האמצעי של ראש העמוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האריחים מגיעים גם להוטמייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהיר, זורם ואינטואיטיבי

ב-LiveSide מספרים כי קיבלו דיווחים שהממשק החדש של הוטמייל יהיה "מהיר, זורם ואינטואיטיבי" ושמלבד התאמה למקלדת ולעכבר הוא יותאם גם למסכי מגע. עוד הם טוענים כי הוא יציג "סגנון חדש של פרסומות שאינן מציקות או מסיחות את הדעת". לפי האתר, הממשק החדש של השירות לא יעודכן עבור המשתמשים מבלי שהם יאשרו הצעה לכך שתופיע על המסך (לפחות בהתחלה). "מדובר בממשק מודרני, מהיר ונקי. העיצוב שלו הופך אותו לקל לשימוש במחשב הדסקטופ, בטלפון או בטאלבט", מסכמים ב-LiveSide.

אם אכן מדובר בצילומי מסך אותנטיים – המשמעות היא ששירות הדואר הוותיק (בן 16) עומד לעבור את אחד מהעיצובים מחדש המקיפים ביותר בתולדותיו. הוטמייל נמצא במקום השלישי ברשימת כלי הדואר הפופולריים בעולם (כאשר אלו שלפניו אינם שירותי וובמייל), עם 12%. אחריו נמצא שירות הדואר של יאהו עם 11% ואחריו ג'ימייל מבית גוגל, עם 9%.


עוד בנושא:

- חלונות 8 זוכה לשם רשמי, ארבע גרסאות
- חלונות 8: רשמים ראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully