וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר TIM: הוכפל שיעור הגולשים באינטרנט מהיר

11.7.2012 / 14:00

סקר TIM לחודש יוני מגלה ש-42% מחוברים במהירות 10 מגה ומעלה. וגם: מי גולש יותר ומי פחות, מאיפה ובאילו מכשירים

בשנה האחרונה כמעט הוכפל שיעור בתי האב המחוברים לאינטרנט במהירות של 10 מגה ומעלה מ- 22% ביוני 2011 ל- 42% ביוני 2012, כך מגלה סקר TIM העדכני. 16% גולשים במהירות של 3 עד 9 מגה ו-18% עדיין גולשים במהירות של שני מגה לכל היותר.

הסקר מציג שורה של נתונים על הגולש הישראלי. בישראל יש כיום כ-4.8 מיליון משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, כאשר בשנה האחרונה דווקא חלה האטה בקצב החדירה של הרשת, למעט בקרב האוכלוסיה המבוגרת (גילאי 50 ומעלה). בקרב בעלי השכלה אקדמית חדירת האינטרנט גבוהה (83% לעומת 75%).

הגולשים הישראלים גולשים לא רק מביתם: סביבת מקום העבודה היא השנייה לאחר הבית, ומחצית מהגולשים נוהגים לגלוש ממנה. בני נוער נוהגים לגלוש עם חברים: 39% מבני הנוער גולשים מבתי חבריהם ו- 52% גולשים מבית הספר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולשים מהר יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית מהגולשים עושים זאת גם מהסלולרי

עוד מגלה סקר TIM שרוב הגולשים (84%) נכנסים לאינטרנט ממחשב נייח לפחות פעם בשבוע, ושיש צמיחה משמעותי בגלישה אמצעות מכשירים סלולריים ומחשבי לוח. כמחצית מהגולשים (52%) עושים זאת גם באמצעות הטלפון הסלולרי, ו-16% עושים זאת מהטאבלט לפחות פעם בשבוע (לעומת רק 8% בשנה שעברה).

ומה בדיוק אנחנו עושים ברשת? הסקר מראה שנשים פעילות יותר ברשתות חברתיות בהשוואה לגברים: הן מתעדכנות וכותבות פוסטים יותר מגברים, ואילו הגברים מובילים בהורדת תכני ווידיאו. בני נוער הם משתמשים יותר אקטיביים, וצורכים תוכן המצריך מהירות גלישה ורוחב פס גדולים יותר - דוגמת סטרימינג של ווידיאו ומוזיקה. בני נוער גם נוהגים להגיב לאנשים ברשתות חברתיות יותר מאשר מבוגרים.

גם בתחום הורדת האפליקציות בני נוער מסתמנים כמשתמשים כבדים יותר בהשוואה לבוגרים. בסקר הנוכחי 60% מהגולשים הביעו דאגה באשר להגנת הנתונים והפרטיות באינטרנט בהשוואה ל-52% מהגולשים בסקר שהתקיים אשתקד. דאגה זו בולטת יותר אצל המבוגרים מאשר בני הנוער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירים גולשים פחות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סקר tim

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully