וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעלות לאינסטגרם קולאז'ים

13.7.2012 / 10:45

והפעם: להעלות לאינסטגרם קולאז'ים, להוסיף אקולייזר לנגן המוזיקה, לעשות מהאוכל רשת חברתית ולאמן את המוח

Instaframe Pro - לרענן את אינסטגרם

סתם לצלם תמונות לאינסטגרם זה כבר משעמם. הטרנד עכשיו הוא להעלות לשם קולאז'ים ושאר קומבינציות צילומיות שאינן סתם עוד תמונה רגילה אחת. אפליקציית Instaframe Pro תעזור לכם בכך. היא מספקת 30 ערכות נושא ולא פחות מ-54 סידורי קולאז'ים שונים. השימוש פשוט: לאחר שבוחרים את הסגנון בוחרים את התמונות מתוך ספריית קבצי התמונות השמורים באייפון ולכל זה מוסיפים אפקטים, מסגרות וטקסט. את התוצאה אפשר להעלות לא רק לאינסטגרם, אלא גם לפייסבוק, טוויטר ופליקר. וגם לשלוח אותה באי-מייל.

מחיר: 1 דולר

להורדה

Audio Xciter Studio - לשמוע מוזיקה כמו שצריך

נמאס לכם לשמוע מוזיקה באיכות הסאונד הבינונית של האייפון? אפליקציית Audio Xciter Studio מתיימרת להיות הפתרון האולטימטיבי לאודיופילים. לאחר ההתקנה היא למעשה מציעה את עצמה במקום נגן המוזיקה שהוא ברירת המחדל של האייפון וזאת בממשק דומה עד זהה. ההבדל הוא כפתור X גדול שמתווסף לאמצע המסך. כאשר שתלחצו עליו – תרגישו את ההבדל בין סאונד רגיל לסאונד המשופר של התוכנה. האחרון אמור להשמיע טוב יותר צלילים גבוהים ונמוכים ועוד חלקיקי סאונד שלפעמים הולכים לאיבוד בין הכיווץ של ה-MP3, המכשיר והאוזניות. ניתן גם לכוון את האקולייזר כל שיתאים במדויק לטעמכם האישי בסאונד

המחיר: 8 דולר

להורדה

Forkly - לעשות מהאוכל רשת חברתית

אם רשתות חברתיות יש בלי סוף, ואפליקציות אייפון יש בלי סוף – למה לא לשלב? זה מה שעושה Forkly, שהחליטה שמה שהעולם צריך זה רשת חברתית לאוכל, העובדת דרך אפליקציה. זו, כנראה, האפליקציה לה חיכו ה"פודיז", חובבי האוכל שלא מסתפקים באינסטגרם כדי לצלם את המנות שהם אוכלים במסעדות. כמו בטוויטר, גם כאן יש עוקבים ונעקבים, שיחדיו מצלמים אוכל, מדרגים אותו, רואים מה המנות החביבות והמומלצות מצד החברים, וכמובן – איך לא, חולקים את זה בפייסבוק ובטוויטר. רשת חברתית אחרת שפורקלי מזכיר היא פינטרסט, שכן גם כאן יש דגש חזק על הצד הוויזואלי.

מחיר: חינם

להורדה

Einstein Brain Trainer - לאמן את המוח עם איינשטיין

רוצים קצת התעמלות למוח? קבלו אותה מלא אחר מאשר אלברט איינשטיין. המדען המפורסם (טוב, ציור שלו) בוחן אתכם ובודק כמה אתם באמת חכמים. הוא מציג סדרה של אתגרים בארבע קטגוריות שונות (הגיון, זיכרון, חישוב וראיה) אותם עליכם לפתור בזמן קצר: 5 שניות בלבד. בסוף השאלון אתם מקבלים ציון וגם אבחנה על יכולותיו של מוחכם והכיוון המחשבתי אליו הוא נוטה. ככל שתמלאו יותר מבחנים – כך יתעדכן הגרף שלכם ויהפוך למשקף מדויק יותר של מוחכם.

המחיר: 3 דולר

להורדה

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully