וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: אפל מחדשת את מערכת ההפעלה שלה

אפל הודיעה כי תשיק היום את Mountain Lion, מערכת ההפעלה החדשה שלה למחשבי מק, שתעלה רק 19.99$

מערכת ההפעלה החדשה של אפל למחשבי מק תושק היום (ד'). אפל הודיעה הלילה במהלך שיחת משקיעים בה דיווחה על רווחיה, כי היא מתכננת להשיק היום את Mountain Lion - הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה OS X, זאת לאחר שהודיעה עוד בחודש שעבר כי תשיק את המערכת במהלך יולי. הגרסה החדשה, כמו קודמתה שהושקה בשנה שעברה, תימכר דרך חנות האפליקציות של אפל למק, ומחירה יעמוד על 19.99 דולרים בלבד. במחיר הזה, יש לומר, יקבלו המשתמשים את האפשרות להתקין את המערכת על חמישה מחשבים שונים.


Mountain Lion (אחד השמות האנגליים לפומה) ממשיך את המסורת של אפל, על פיה גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה שלה נקראות על שם נציגים גדולים של משפחת החתוליים. למרות שעברה רק כשנה מאז הושקה הגרסה הקודמת - Lion, אפל גורסת כי המערכת החדש תכלול יותר מ-200 תכונות חדשות. בין הבולטות שבהן אינטגרציה טובה יותר עם שירותי הענן iCloud ועם רשתות חברתיות דוגמת טוויטר (במועד ההשקה) ופייסבוק (בעדכון שיגיע בסתיו), אפשרות להציג את מסך המחשב על AppleTV באופן אלחוטי ושיפורים רבים אחרים.


ההשקה מגיעה כמה שעות לאחר שאפל הודיעה על תוצאות הרבעון האחרון, שהיו נמוכות מהערכות האנליסטים, בעיקר עקב ירידה דרסטית במכירות של האייפון והיעדר עליה במכירות של מחשבי מק. נזכיר כי אפל מוכרת פחות אייפונים כעת מכיוון שהמשתמשים מחכים לדור הבא של המכשיר, שצפוי להיות מושק בסתיו הקרוב. בו בזמן, הנתון הטוב ביותר שמסרה אפל נוגע למכשירי אייפד, מהם הצליחה אפל למכור 17 מיליונים ברבעון האחרון.

עוד בנושא אפל:
אפל תודיע בפומבי - סמסונג לא העתיקה
האם באמת אין פורנו בחנות האפליקציות של אפל?

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully