וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל השיקה את מערכת ההפעלה Mountain Lion

25.7.2012 / 16:21

מערכת ההפעלה החדשה של אפל למחשבי מק זמינה להורדה מחנות האפליקציות, וכבר מתקבלים דיווחים על עומסי ביקוש

מספר שעות לאחר שהכריזה רשמית שהיא עומדת להשיקה היום, מוציאה אפל לשוק את גרסה 10.8 למערכת ההפעלה למחשבי מק, הקרויה Mountain Lion. ההשקה מתקיימת שבועיים לאחר שאפל הפיצה למפתחים את הגרסה הכמעט סופית

מערכת ההפעלה זמינה כעת בחנות האפליקציות של אפל (ורק בה), וזאת במחיר של 19.99 דולר בלבד (וחינם לרוכשי מחשב מק החל מה-11 ביוני). השדרוג כולל מעל למאתיים פיצ'רים ושיפורים, כולל הזרמת תוכן ל-Apple TV, שירות הודעות iMessages, מרכז התרעות, מרכז משחקים, תמיכה בהכתבת טקסט ועוד. "מאונטיין ליון" הוכרזה והוצגה ב-11 ביוני בכנס המפתחים של אפל, שהתקיים בסן-פרנסיסקו.

"אנשים יאהבו את הפיצ'רים החדשים במאונטיין ליון ואת הקלות של הורדתה והתקנתה. עם אינטגרציית שירות מחשוב הענן iCloud, מאונטיין ליון היא אפילו קלה יותר להפעלה, והמידע החשוב שלכם נשאר מעודכן בכל מכשיריכם השונים, כך שאתם יכולים לערוך מסמכים, לרשום הערות, ליצור התרעות ולהמשיך שיחות - בין אם אתם משתמשים במק, אייפון או אייפד", מסר סמנכ"ל אפל פיליפ שילר בהודעה לעיתונות שהוציאה החברה על השדרוג.

לגבי אותה "קלות הורדה" יש לציין כי זמן קצר לאחר שהשדרוג הגיע לחנות האפליקציות כבר נכתב בעיתונות הטכנולוגיה בארצות הברית שמשתמשים מתלוננים על קושי בהורדה - ככל הנראה בגלל עומס רב של לקוחות המעוניינים ברכישת השדרוג.


עוד בנושא:

- היום: אפל מחדשת את מערכת ההפעלה שלה
- Mountain Lion: האריה החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully