וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת תפסה מתעלל בחתול, והתעללה בו

עידו קינן

12.8.2012 / 7:27

כשאמין אסלנוב העלה בשישי האחרון לפייסבוק שלו תמונה שלו מניף חתול מזנבו, הוא לא שיער אילו השלכות יהיו למעשיו

אם אתה עושה משהו אסור, אל תתעד. אם תיעדת, אל תעלה לפייסבוק. אם העלית לפייסבוק, אל תגדיר את התמונה פתוחה לכל גולש. אם הגדרת, אל תתפלא שהגולשים מדווחים למשטרה ואתה נלקח לחקירה. במיוחד אם התעללת בחתול, החיה הרשמית של האינטרנט.

אמין אסלנוב, שהעלה לפייסבוק תמונה שלו מניף חתולה מהזנב, נלקח לחקירה במשטרה ומכחיש שהתעלל בחתולה.
אסלנוב פרסם את התמונה בשישי האחרון בפרופיל הפייסבוק שלו, וזו שותפה מאות פעמים על ידי גולשים, ששיתפו אותה גם בדף הפייסבוק של המשטרה ושל המעסיק של אסלנוב, אולמי האירועים טרויה.

בשבת בבוקר, הודיעה המשטרה בפייסבוק "בהמשך לתמונה המופצת ברשת שבה רואים אדם אוחז בחתול בזנבו, החשוד אותר ונחקר ברגעים אלה בתחנת משטרת אשדוד. מוזמנים לשתף את התגובה בתמונות שמועלות. המשך שבת שקטה לכולנו".

מספר שעות אחר כך, אסלנוב מחק את התמונה ופרסם סטטוס הבהרה (הטעויות במקור) : "חברים זה לא היה מתוך כוונה לפגוע בחתול.. זה חתול שגדל ומסתובב בשכונה שלי ושיחתי איתו, לחתול לא נגרם נזק והוא חי כרגיל.. מצטער עם פגעתי במישהו זה לא היה בכוונתי.. החיות נועדו כדי לחיות ולא היה בכוונתי לפגוע בחתול, מצטער שוב ושבת שלום."

הבלוגר עומרי חיון, שחשף את הסיפור בבלוגו, טוען שבמקביל המשיך אסלנוב להאשים אותו בפרשה. על פי צילום מסך שהעלה חיון, אסלנוב שלח לו הודעה בה האשים אותו כי ניפח את הסיפור ושהדור שלו מקולקל (!). "אתה ניפחתה את כל התמונה הזו אל דור של מקולקלים אתה הדור בזה משעממם לך תירה מה אתה מפרסם ימשועמם ומושפה בימקום זה האיצה שולח לי הודאה שהתמונה צריך להוריד אותה בימקום זה תירה מה עסיתה חצי ישראל מקלל אותי".

אולמי טרויה - המעסיק של אסלנוב, כתבו במקביל בפייסבוק שלהם "בוקר טוב לכל המגיבים בעמוד: חשוב לציין כי מעולם לא נטען כי "טרויה" מעודדת אלימות כנגד בעלי חיים. הנושא ייחקר וייבדק ותעלה לעמוד תגובה רשמית בנושא בהקדם. שתהיה שבת שלום לכל האוהדים והחברים".

זה אדם! זה חתול! לא, זה סופר-מם!

כבר אתמול הפך אסלנוב למם, הכבוד/השפלה המקובלים אצל אומת האינטרנט, והתמונות המשיכו לזרום.

איפה החתול בתמונה? (דן קופר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינוקי עובר לינץ' תקשורתי (עמיר שיבי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקמת החתול (אלכסנדר יוסיפוביץ')

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד תמונות וגרסה ארוכה יותר של הסיפור התפרסמו בבלוג של עידו קינן - חדר 404

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully