וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2012: סמסונג הכריזה על Galaxy Note 2, מצלמה חדשה ומחשבי 'חלונות 8'

29.8.2012 / 21:58

סמסונג חשפה את מוצריה החדשים בתערוכת האלקטרוניקה. הגלקסי נוט שופר. הוצגה מצלמת אנדרואיד לעידן הפייסבוק

שורה של הכרזות במסיבת העיתונאים של סמסונג הערב בתערוכת האלקטרוניקה IFA 2012. החברה הציגה את הגרסה השניה של הסמארטפון-טאבלט Galaxy Note, מצלמה חדשה מבוססת אנדרואיד וסדרת מחשבים מבוססי חלונות 8 של מיקרוסופט.

סמסונג הכריזה - ואנחנו סיקרנו. קראו את הסיקור החי של וואלה! TECH

הגלקסי נוט 2 לא שונה מהותית מקודמו, אך המסך שלו הוגדל ל-5.5 אינץ' והמפרט שלו שודרג: מעבד 1.6 ג'יגה-הרץ, 2 ג'יגה זכרון, מצלמה 8 מגה-פיקסל, מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1 ("ג'לי בין"), עט סטיילוס בעל 1024 רמות של רגישות לחץ, וסוללה גדולה של 3,100mAh. המכשיר יצא לשוק באוקטובר, ב-128 מדינות.

"הגלקסי נוט יצר קטגוריה חדשה. הערב תחזו בעוד חדשנות מצידו", הכריז ג'יי.קיי.שין - ראש נשיא ומנהל חטיבת IT& Mobile communications, של סמסונג אלקטרוניקס. "שילבנו את כל השכלולים של הדגם הקודם בדגם הנוכחי. זהו הסמארטפון החזק ביותר בשוק", הצהיר ג'אן דניאל איים, סגן נשיא בסמסונג לתחום טלקמוניקציה באירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עט סטיילוס בעל 1024 רמות של רגישות לחץ. גלקסי נוט 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמה לעידן הפייסבוק

מצלמת הגלקסי החדשה היא מכשיר אנדרואידי שלדברי החברה "נועד לעידן החדש של תקשורת חזותית". "התקשורת הפכה ליותר חיה וצבעונית הם צילומים באיכות גבוהה ואפשרות שיתוף מיידית בכל זמן ובכל מקום" אמר ג'יי קיי שין. המצלמה מתחברת לאינטרנט לא רק בוויי-פיי, אלא גם בקישוריות סלולרית דור שלישי ורביעי וניתן להוריד אליה אפליקציות, כמו בכל מכשיר אנדרואיד.

מפרט המצלמה: 16 מגה פיקסל, גודל מסך: 4.77 אינץ', מעבד מרובע ליבה 1.4 ג'יגה-הרץ, זכרון פנימי 8 ג'יגה + כרטיס הרחבה, ג'י פי אס, בלוטות', חיבור HDMI. משקלה: 305 גרם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מצלמה - גם אנדרואיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלונות 8 על כל כל סוג של מכשיר

לקראת סוף האירוע הציג מיאן קוסיק, מנהל כללי של סמסונג אלקטרוניקה אנגליה, את סדרת מוצרי ATIV - שורה של מחשבים העובדים על מערכת ההפעלה חלונות 8 של מיקרוסופט.

הסדרה כוללת סמארטפון (Samsung ATIV S), טאבלט (Samsung ATIV Tab) ומחשבי SMART PC:
Samsung ATIV Smart PC ו-Samsung ATIV Smart PC Pro.

ה-Samsung ATIV S הוא הסמארטפון הראשון על גרסה 8 של מערכת ההפעלה Windows Phone. על הנוטבוק מסדרה 9 של סמסונג שהוצג אמר קוסיק ש"זה מוצר הדגל שלנו. הנוטבוק הדק והמהיר בעולם".

הכרזות סמסונג: הסיקור החי והמלא


עוד מתערוכת IFA 2012:

- IFA 2012: סוני מציגה לפטופ סליידר עם מסך מגע וטאבלט מעודכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמארטפון ה'ווינדווס פון 8' הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully