וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מבקשת סליחה

במכתב חריג של מנכ"ל אפל, מבקשת החברה סליחה מלקוחותיה על הבעיות בשירות המיפוי החדש, וממליצה על מתחרים

אפל מודה בתבוסה, מבקשת מלקוחותיה סליחה. בצעד חריג פרסם מנכ"ל אפל, טים קוק, מכתב באתר הרשמי של החברה, בו הוא מבקש מלקוחות החברה סליחה על הבעיות בשירות המפות החדש של אפל, אשר הושק יחד עם מערתכ ההפעלה iOS 6. "באפל, אנו מבקשים ליצור מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, אשר מספקים את חווית השימוש הטובה ביותר ללקוחותינו", כתב קוק. "עם השקת שירות המפות בשבוע שעבר, כשלנו בהתחייבות הזו. אנו מצטערים מאוד על התסכול שזה גרם ללקוחותינו, ועושים כל שיבכולתנו כדי לשפר את שירות המפות".


קוק מסביר כי לאורך השנים שעברו מאז הושקה הגרסה הראשונה של אפליקציית המפות - אשר התבססה על שירות של גוגל - בחברה "רצו ליצור אפליקציית מפות אפילו יותר טובה, עם אפשרויות כמו ניווט קולי, שליטה קולית, מבט ציפור ומפות מתקדמות". לצורך זה, לטענתו, נדרשו אנשי אפל ליצור גרסה חדשה של האפליקציה. בכך מתייחס מנכ"ל אפל לשמועות כי הנטישה של Google Maps שנה לפני תום הרשיון הייתה בעקבות הסירוב של גוגל לתת לאפל להשתמש גם במנגנון הניווט הקולי שקיים במפות של גוגל באנדרואיד.


החלק הכי לא שגרתי במכתב מגיע בסופו. למרות שקוק טוען כי עם כל משתמש חדש שירות המיפוי של אפל משתפר, הוא גם מציע ללקוחותיו לנסות אלטרנטיבות. "בזמן שאנחנו משפרים את השירות שלנו, אתם יכולים לנסות שירותים אחרים שיש בחנות האפליקציות, דוגמת בינג, mapquest או Waze, או להשתמש בשירותי המיפוי של גוגל או נוקיה על ידי גישה לאתר שלהם ויצירת סימניה בדף הבית".


את המכתב מסיים קוק באמירה כי "כל מה שאנחנו עושים באפל, מטרתו להפוך את המוצרים שלנו להכי טובים בעולם. אנו יודעים שאתם מצפים את זה מאיתנו, ונמשיך לעבוד ללא הפסקה עד אשר שירות המפות עונה על ההגדרה הזו".

עוד בנושא:
המפות הן החלק הבעייתי ביותר ב-iOS 6

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully