וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף סוד הפוטושופ של ויקטוריה'ס סיקרט

עידו קינן

18.10.2012 / 15:16

ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט חשפה בטעות תמונות גולמיות של דוגמנית לפני שעברו טיפול בפוטושופ

אסון קרה לענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. החברה חשפה בטעות תמונות גולמיות של הדוגמנית דוצן קרוס, לפני שעברו טיפול בפוטושופ. השוואתן לתמונות הרשמיות והמרוטשות, שפורסמו בקטלוג חודש ספטמבר של החברה, מגלה מה ויקטוריה לא אוהבת אצל הדוגמניות שלה: בעיקר קמטים וקפלים.

התמונות הלא מרוטשות הועלו בטעות לאזור פומבי באתר של ויקטוריה'ס סיקרט, ופורסמו לפני חודשיים בפורום שיתוף תמונות דוגמניות באתר The Fashion Spot. אתמול פרסם הבלוג ג'זבל ניתוח השוואתי של התמונות המקוריות והמרוטשות.

לקרוס יש, כצפוי, גוף של דוגמנית. אבל אפילו הגוף הזה לא מושלם מספיק בשביל ויקטוריה'ס סיקרט. בין השינויים שבוצעו בו בפוטושופ: העלמת קפלים מעל המותניים, העלמת קפלי בית השחי, העלמת בשר הגב שזלג מעל רצועת החזייה, העלמת צל צלו של שיער בית שחי, הסרת נקודות חן, טשטוש חבורה על הירך, ריכוך שרירי בטן, סידור תסרוקת והעלמת קווצת שיער שקפצה מאחורי זרוע, העלמת אצבעות ששמה מאחורי הראש, העלמת וריד בולט מהזרוע, מחיקת צלליות משרירי הבטן, החלקה והאחדה של צבע עור החזה ויישור קמטי הבעה בין העיניים.

התמונות החשוכות עברו הבהרה והעצמה של הצבעים. קו החוף יושר באחת התמונות. ואפילו הבגדים עצמם נתונים למניפולציות: צבעו של בגד ים הוחלף בשתי תמונות, מתכלכל-טורקיז לטורקיז כהה ולסגול, מכפלת הוארכה כדי להסתיר את התחתונים, קמטים בבגד הים הוחלקו, רצועות חזיה הועלמו וכמוהן גם תחתונים שקופים שלבשה מתחת לבגד הים.

מזלה של קרוס שפר עליה. רשת האופנה H&M החליטה בשנה שעברה לחסוך בשעות גרפיקאי, והציגה את בגדי הים שלה על גוף שיוצר במחשב, שעליו הולבשו צילומי ראשים של דוגמניות בשר ודם. החברה לא טרחה ליצור מספר גופים שונים, והשתמשה באותו גוף לכל הדוגמניות ובגדי הים. רק הדוגמנית השחורה זכתה ליחס מיוחד – היא קיבלה את אותו גוף כמו כולן, אך הוא נצבע בצבע עור כהה.

  • עוד באותו נושא:
  • פוטושופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully