וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס מציגה: לפטופ עם מסך דו-צדדי

אסוס השיקה את קו המחשבים האישיים המותאם ל'חלונות 8', כשהבולט בהם הוא 'טאי צ'י - מחשב נייד עם מסך דו-צדדי

דניס ויטצ'בסקי

אסוס מתכוננת לעידן "חלונות 8", משיקה בניו יורק את קו המחשבים האישיים שמותאם למערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט, יומיים לפני שזו מגיעה לשוק. באירוע שהחל אמש (ג') רגע לאחר סיום ההכרזה של אפל על מחשביה החדשים, חשף מנכ"ל החברה ג'וני שי את VivoBook, VivoTab ו-Taichi.

טאי צ'י הוא הניסיון של אסוס לייצר מחשב נייד עם שני מסכים. המחשב, שמגיע במבנה צדפה רגיל, כולל שני מסכי מגע בגודל 11.6 אינץ' משני צידיו של החלק העליון. המטרה היא לאפשר להשתמש בו כבמחשב נייד סטנדרטי וכבטאבלט. בנוסף, רוצים באסוס שתשתמשו בשני המסכים שלו בו בזמנית, לדוגמה בפגישות עבודה כדי להציג למי שיושב מולכם את מה שאתם רואים על המסך. מחירה של הגרסה הזולה ביותר של המחשב יעמוד על 1,299 דולרים.


VivoBook - השם של אסוס לליין הלפטופים עם מסך מגע, יגיע בגדלי 11.6, 14 ו-15.6 אינץ', כשהדגם הזול ביותר (עם מעבד i3 וארבעה גיגהבייטים של זכרון) יעלה 499$ בלבד בארצות הברית. מעבר לכך, יכלול הליין גם טאבלטים - ביניהם טאבלטי חלונות 8 בגרסתה המלאה וטאבלטי חלונות 8 RT, אשר כבר הוצגו על ידי החברה בספטמבר האחרון. יש מספר רב של דגמים שלהם, כשהמטרה היא להשתלט על כל הנישות שיש כיום בשוק הזה - מתחרות ישירה ב-Surface של מיקרוסופט עם טאבלט בגודל 10 אינץ' וכיסוי מקלדת ועד לתחרות בלפטופים "מלאים", באמצעות ה-Transformer Notebook שכולל מעבד i7 מבית אינטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully