וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום מוכן לעזור לכם להשתלט על מחשבים

תוסף ההשתלטות על מחשבים מרחוק של דפדפן הכרום מבית גוגל יצא מגרסת בטא, ובו אפשרויות חדשות כמו הזרמת אודיו

תוסף השליטה במחשבים מרוחקים של דפדפן ה-Chrome משיל את תגית ה"בטא" והופך למוצר מלא, עם אפשרויות חדשות. גוגל הודיעה הלילה (ג') כי הכלי החינמי כבר אינו בגרסת ניסוי, וכולל החל מהיום גם אפשרות לשתף זרם אודיו בזמן אמת (רק במערכת ההפעלה חלונות, בינתיים), כמו גם תמיכה בפונקציית העתק-הדבק בין המחשבים השונים.

Remote Desktop, שהושק לפני שנה, הוא תוסף שמאפשר להשתלט על המחשב שמריץ אותו ממחשב אחר שמריץ אותו, תוך היעדר התחשבות במערכת ההפעלה של המחשב - ניתן להשתלט ממחשב חלונות על מק, מלינוקס על חלונות ועוד. כל עוד על שני המחשבים יש כרום עם התוסף, ובוצע אימות של המשתמש, ההשתלטות מתאפשרת.

בגוגל מתארים את המנגנון כ"מהגדרת מדפסת במחשב של אמא ועד למציאת קובץ אבוד במחשב של אבא, Chrome Remote Desktop הפך אתכם לגיבור המשפחה על ידי מתן האפשרות לגשת מרחוק למחשבים אחרים - כולל זה שלכם - דרך כרום".

בהודעה בה מסרה החברה כי כרום כבר אינו בבטא, כתבו אנשי גוגי גם כי הוא "כלי נהדר עבור מחשב הכרומבוק החדש שלכם, מבית סמסונג, אשר מאפשר לכם לגשת מרחוק אל ה-PC או המק בבית בזמן שאתם לוקחים את הכרומבוק אתכם". נזכיר כי כרומבוק הוא מחשב המבוסס על מערכת הפעלה שבבסיסה דפדפן כרום ונגן מדיה, ואשר אין בה אפשרות להתקין יישומים סטנדרטיים כי אם רק יישומי כרום. הדגם החדש של המחשב עולה כ-250 דולרים, והמלאי הראשוני שלו נמכר מהר מאוד.

להורדת התוסף

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully